Floopy disket'e veda

  • Nisan 28, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments


Ya.. sabah sabah nasıl üzüldüm. deli demeyin, içim buruldu işte.
Bir devrin sonu bu, artık disket satmayacakmış Sony

Hiç unutmuyorum babam bana bilgisayar mühendisliği 2. sınıftayken bir kutu renkli disket almıştı
artık nerden bulup getirdiyse, sınıftaki bütün kızlar "ay ben de istiyorum, nerden aldın" diyordu
pembeli, mavili, sarılı, yesilli o disketleri formatlaya formatlaya, kimi zaman içindekini ebediyen kaybede  kaybede, bilgisayar kasasından dikiş makinesi sesleri çıkarta çıkarta senelerce kullandım.

sanki masumiyetimi kaybediyorum, ne istediniz lan floopylerden.. üretin satın işte bok mu var!

You Might Also Like

6 yorum

  1. sen böyle söyleyince kaldırıp kafamı rafta duran renkli disketlerime baktım.. ne yani şimdi bu çocuklar öksüz mü kaldı..
    sıkıldım bu teknolojiden!

    YanıtlaSil
  2. teknolojiymiş.. kıçımın kenarı!!!
    internet ve cep telefonu teknolojisi ile anca aşk hayatlarımız etkileşiyor be.. yalan mı y, yalan mı?

    flopyme dokunmayın! hühühühü

    YanıtlaSil
  3. Benim bir tane fossorlu yeşilim vardı ne çok severdim. Hatta içerinde günlük bile tutmuştum, o kadar değerliydi. Sonra CD çıktı DVD çıktı kim bilir nerede şimdi. Artık masa üstü bilgisayar da kullanmıyorum. Bulsam açabileceğim bir yer de yok.

    YanıtlaSil
  4. notebook larda oluyodu aslında o_O
    ama artık onu da kaldırırlar kesin :(

    YanıtlaSil
  5. acını derinden hissediyorum sayın merope gaunt... zamanında ortaokulda daha internet dialup iken ve deli gibi giriyorken arkadaşla birlikte yaptığımız sitenin html dosyasını sanki fbi'ın gizli bilgilerini paylaşıyormuşuz gibi disketle birbirimize verirdik... üstelik disketi de iç cebimizde taşırdık, oraya disketi sokup çıkarırken ilginç pozlar verirdik

    de gidisinin günleri :/ büyük bir jpg dosyasını hjsplit ile bölüp 3-4 diskete sığdırdığımız günlerdi azizim

    YanıtlaSil
  6. onu bunu bilmem ben daha bir hafta önce yeni disketler aldım kendime ...) ben eski ürünleri seviyorum qaliba tabii sıfır eski daha cook ..)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim