ken... ken..ken..bir hafta böyle geçti

  • Nisan 01, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

gülümsedim,
gittiğim psikolog bana haftaya katılacağım etkili iletişim eğitimine katılmakla zaman kaybettiğimi, bu tarz bir şeyi ciddiye almayacak bir yapım olduğunu söylerken


ağladım,
mehmet bütün ilaçlamalarımıza rağmen böceklerin yine de eve girdiğini ve evi satmak için bir an evel boşaltmamız gerektiğini söylerken

düşüncelerle boğuştum
servisim her sabah işyerine doğru tam gaz giderken


şaşırdım,
yurtdışında bir firmadan hatırı sayılır bir iş teklifi alırken


rahatladım
yukarıdaki teklifi reddederken


tepkisiz kaldım,
o beklediğim şeyin, bu sene de olmadığını idrak ederken

üzüldüm
annem eve gelen misafirlere umutsuzca düşüncelerini anlatmaya çalışırken


yorgunum dostlarım, yorgunum yorgun.


taşınmaya hiç hazır ve istekli değilim ancak geçici bir süre annemlerde kaldıktan sonra taşınacağız.


artık çalışmak, didinmek, uğraşmak öyle zor geliyor ki.
bir mutsuzluk var ama hadi hayırlısı.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Selam ceren sakın ol yanı ,gerek yok strese , ıs bıtmez hep bı ıs sıkıntı olur , uc gunluk dunya degmez calıstıgına , dıdındıgıne , gereksız hıslerıne

    evınızı bocek basması kotu olmus , cok meydanda yemek bırakmayın cıkar gıderler ,

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim