• Mayıs 02, 2007
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Uzunca suredir yazamiyorum
is, evlilik, okul,
hepsi birden hayatimi karartti!

kocayi da allip kaçmak, yurt disina basvurmak bile geciyor kafamdan her turk yetiskin-genci gibi. ama sanki çok kolay dimi!

Yetiskin genc dedim de aklima the sims 2 geldi. ne bagimlilik yapan oyun bu ya. kendi isimi gucumu biraktim, babasinin kim oldugu mechul simimi dusunuyorum hayir kariyi kariyer basamaklarini tirmandırmak icin ugrasirken zilli cikip ben cocuk yapicam demez mi?

essegin cinsel organina kadar yolun var sevgili sim, dogur bakalim. eh kolay oyle tabi orda dogurmak,

yoksa ben asla ve asla cocuk sahibi olmayacagim
simlerim, kedilerim, küçükküçüklerimle (hayatimdaki hersey aslinda)
anne olmaya hicbir zaman ne hazir ne de nazir, ne de istekli olacagim.

buna gokturkcede ı-ıh diyorlar

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim