• Haziran 26, 2006
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Pisigül ve patinur, oracle ve müdür yani, benim kedilerimdir

traş ettirdim ben bunları cascavlak oldular.
nasıl ki görmemişin çocugu olur, benim de kedim olmuş, allahın işi işte.. tutmadım, kopartmadım tabi ki ama seviyorum ve bayıltana kadar anlatıyorum herkese
traş çok zahmetli çoook
yakında
Soluksuz geceler: Kedi Alerjisine Karşı Pisisiz Kalmadan Hayatta Kalma yöntemleri
ve
Kıldan-Tüyden günler : Kedi kılından sakınmak sandıgınız kadar zor değil!

isimli iki yeni kitabımla karşınızda olacegim kuziciklerim!!
bekleyin daha da aydınlanmak ve pisilenmek için!
Kediler kurtuluşumuzdur, umudumuzdur, herşeyimizdir
Heil Pisiler!!

You Might Also Like

4 yorum

  1. Kedi sana sahiptir, sen kediye degil. Bu böyle biline. Zavalli insanoglu, bu senin kusurun degil. Daha isin basindan ta cennetten kovulmandan beri kedi hep böyleydi. Adem’le Havva’yi tirmalayan oydu. Binlerce Misirlinin zihnini caktirmadan kontrol eden de oydu. Antik Yunan’da ev hayvani olarak köpeklerin tahtını gasp eden de oydu. Binlerce yıl önce patisini dünya islerine soktu ve bir daha da cikartmadi.

    http://gaykedi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bu posttan sonra tıklayabileceğim bir "older entries" linki göremeyince yıkıldım resmen >.<

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Aphraell benim gevrek blogumu baştan sona okudugun için sana bir ödül göndermem lazım diye düşünüyırum :))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim