• Mayıs 29, 2007
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Bellatrix lestrange,

Black ailesinin güzel kızlarından biriyken lord voldemort un müritlerine kocası ile beraber katılıp kafayı yedi..

Hem gençlik güzellik, hem 3 kurusluk akil da gitti, neden 3 kurusluk cok basit tabi ki, efendime soyleyeyim biraz akil olsa, voldi nin yaninda ne isi var?


iste yukaridaki gene guzeller guzeli esmer bellatrix in temsili resimlerinden biri, eh benim hayalimde belki biraz daha farkli ama ben bunu da begendim,
helena b. carter in bella rolu icin iyi bir secim oldugunu dusunmuyorum ben cok daha feminen bir bellatrix hayal etmistim. gerci kafayi azkaban da siyirdiktan sonra guzellik veya feminenlik kalmayacak ya, olsun...
bakalim son kitapta olumun kimin elinden olacak guzel bella?

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim