roman yazamıyorsam bile yazamadığımı göreyim

  • Mart 18, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

bu bir isyan vallahi. 2 tane ayrı başlayıp da bitiremediğim roman taslağım var. çok zor bir şey yahu yazmak, insan ilk başta akar, gider falan diye düşünüyor ama alakası yok. bu belki de yeterince kabiliyetli olamamaktan kaynaklanıyordur, bu kadar zor geldiğine göre!
ama şu kesin, bir roman yazabilmek için düşüncelerinizi sadece yazdığınız şeye kilitlemeniz gerek. onu düşünmeniz, solumanız, canlandırmanız ve yaşatmanız gerekiyor. gece yatağa onunla girip, sabah onunla uyanmanız gerekiyor. aksi takdirde, can veriyor, sonra suni solunum, yeniden hayata döndürme çabaları... ölüp ölüp diriliyor zavallı hikaye, anka kuşu gibi küllerinden doğuyor.

tanrım! ceren kuluna vakit ve zihin açıklığı ver. kariyerimizi silkip attık zaten, bari yeteneklerimizi yükselt de, ürettiğimiz şey ne olursa olsun, üreterek yaşamanın tadına varalım.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Amin :) Ceren kuluna birde blog okuyucularına açıklama yazmak içinde güç kuvvet versin.gitcen mi gitmicen mi bi öğrenemedik anacım merak ettim

    Gülden

    YanıtlaSil
  2. ya yazmadım mı :((
    çok afedersiniz efendim

    gitmicem!
    sebeplerimiz de şunlar:

    1- vizeyi uzatma problemleri ile karşı karşıya kalıp, güzelim işimi, güzelim evimi, neden bıraktım da geldim buralara demek
    2- oradaki kazancımızın buraya göre bizi iyi yaşatamayacak olması (burda kralken orda soytarı olacagız malesef)
    burda gayet güzel para biriktirip kaliteli yaşayabiliyoruz. orda bu kaliteyi korursan ayda elinde 1000 pound bile artmıyor malesef.. yani.. şu anda kırmızı halı seren de yok, vizemiz bitince tekrar uzatmak için uğraşmak lazım, uzatıp ıuzatamayacagım da %100 olmayınca doğrusu kalmakmış gibi geldi.

    YanıtlaSil
  3. yaraticilik 10%, 90% calismaymis. balzac disinda oyle sabah oturup catir catir yazip aksam kalkan duymadim. yani ilkokuldan beri duydugun motto geliyor onune: "calisman, disiplinli olman lazim kizim" ahahaha. yani ne bileyim bizimkiler boyle derdi, belki seninkiler dememistir

    YanıtlaSil
  4. Cerencim öncelikle hayırlısı olsun.Buna karar verdiyseniz bence en doğrusu budur.yazdığın sebeblerde gayet makul zaten güzel hayat standartların varsa bencede bunu bozmanın alemi yok.Hem boşver napcakktın hergün kapalıo yağmurlu hava :) turist olarak gidersin daha güzell

    Arsız ve yüzsüz okuyucu Gülden

    YanıtlaSil
  5. aşkolsun, ne arsızlığı.. :))
    keşke senin de blogun olsa ben de gelsem orda yorum yazsam!

    YanıtlaSil
  6. Saolasın :) eskiden blogger ilk açıldığında vardı sonraları yazmaz oldum.zaten böle giderse senin yorumlarıda chate çeviricem diye korkuyorum ama napayım,işsizliğin gözünü severim :)

    Gülden

    YanıtlaSil
  7. Kaç kez oturdum yazmak için, her defsında boş boş baktım kağıda kaleme tuşlara...

    Sanırım gerçekten yazmaya karar verirsem işten istifa edip kendimi adamam gerekecek kelimelere cümlelere..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim