iş görüşmelerinde kendini gösteremeyen kızın dramı

  • Mart 07, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

geçtiğimiz haftalarda iki tane  iş görüşmesi yaptım ama hala cevap yok... oysa işler tam benim işim, neden mi?
1- iş tam bana göre, cidden severek yapabilirim
2- iş tanımındaki bütün "must have" ler bende var.

ama nedense iş görüşmelerinde nasıl bir kasılıyorsam, berbat geçiyor. inanılmaz heyecanlanmak bir yana, salakça konuşuyorum sanırım. lanet gibi, kabus gibi bir şey. şu ana dek iyi geçen bir iş görüşmesini anımsamıyorum. hele insan kaynakları karşıma geçip şu ezber cevabı olan soruları sormuyor mu, kendimi tutamıyorum.. aslında şöyle demek lazım

5 yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?
Valla ben mehter düzeninde, 2 ileri bir geri gittiğim için benim için 10 yıl sonra oluyor..

neden bu iş için uygun olduğunuzu düşünüyorsunuz?
bilmem ki.. çok para verecekmiş gibi duruyorsunuz sanki?

kötü özellikleriniz?
eşek gibi horlarım gece, çok da yavşak olduğumu söylerler...

en büyük başarınız?
koca bulmak. herkes evde kalacağımı sanıyordu valla...

kimi kandırıyoruz?? hepimiz sadece para için çalışırken, deli gibi yalan söylemek, hayat işmiş gibi göstermek, bunca alacalı bulacalı laf kalabalığının ardından tantana etmek neden? ben patron olsam en dürüst konuşan adamı alırdım... işte o kadar!

You Might Also Like

6 yorum

  1. oooo o zaman senin tek çaren trainspotting spud tarzı bir yöntem :)

    YanıtlaSil
  2. 5 sene sonrasina benim de cevabim ev kadini olmak ama soylenmez tabi. en buyuk basarim da aile kurmak, bu is icin uygun oldugumu dusunme nedenim de aynen para. kotu ozelliklere gelince is hayatindan nefret etmek var mesela ama o da soylenmez.

    YanıtlaSil
  3. bende neden bizimle çalışmak istiyorsunuz sorusuna hayranım..bayılıyorum sizin firmaya dicem bi gün..ulan salaklar size muhtacım başka yerden aramadılar ondan istiyorum.hele izmir gibi bi yerde sen çağırdın ondan geldim.mazoşistim ben,normalde kendi keyfimi bırakıp gidip çalışıyorum verdiğiniz 3 kuruş maaşa sonra bu beni mutlu ediyor diyesimde geliyor..ama adamlar sezdi böle diyeceğimi herhalde çağırmıyolar :)

    Gülden

    YanıtlaSil
  4. @aydedeye havlayan, valla o yöntemi bilmiyorum ama demek ki öğrenmem lazım.

    @nilufer tabi canım.. ama 5 sene sonra ne olacak kim bilebilir, belki nasada astronot olacağım belki popstar.. yani..

    @gülden, aynen.. ya aslında babam çok zengin, totomu bile parayla siliyorum ama napalım.. flan diyesi geliyor insanın :)

    YanıtlaSil
  5. bende sevdiğiniz ve sevmediğiniz 5 özellik sorusuna hastayım (5 ne ya?), bir keresinde şirketin genel müdürü(?) sormuştu bunu, gerizekalılar, yaratıcılık sıfır.

    YanıtlaSil
  6. (Mehter'de 2 ileri bir geri gidilmezmiş.. İki ileri hooop bir sağa selam bir sola selam diye gidermiş..Yoksa arkadan gelen atlar, koca koca davulcular birbirlerinin üstüne binermiş =). Üstün Dökmen bunu yanlış bildiğimizi söylediydi geçenlerde...)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim