ben döndüm

  • Mart 01, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

yurda döndüm dün. bu sabah istanbulda iş görüşmem vardı, ondan izmire ancak bu akşam gelebildim.

birmingham havalimanında takım elbisemi unutmuşum, uçaktan iner inmez takım elbise peşinden koşturttum kardeşimi. Sağolsun elim ayağım oldu benim İstanbulda..

Şu anda, 2 tane büyük şirketle, biri Londra biri İstanbul olmak üzere 2 görüşme yaptım. ikisi de olumlu geçti aslında, ya ikisinden de teklif alırsam?

ne yapacağım ben ya.. izmiri çok seviyorum, burası benim evim, ailem burda, arkadaşlarım ve herşey..
2-3 hafta uzaklarda olunca bunu çok daha iyi anladım..

ne yapacağım bilemiyorum, hakkımıza hayırlısı diyelim :)

Milton Keynes ve birmingham ile iligli postlarım da olacak. Son 2 gün Birmingham a gidip orayı da gezdik..

Bir geldim ki mehmetcim hasta. şu an yatıyor ateşi var :(((

You Might Also Like

5 yorum

  1. blogger engellenmis ova =/ yarindan itibaren girilmeyecekmis

    YanıtlaSil
  2. digiturk... maclar izinsiz yayinlaniyormus vs. once custom domainler gitti, simdi de butun blogger...

    YanıtlaSil
  3. ne karar verirseniz verin, hayirlisi olsun. nerede mutlu olacaksaniz orayi secin. yalniz kardesinin de londra yolunu acabilirsin giderseniz, orada da bir hayat kurabilirsiniz. hepsini bir guzel dusunup karar verin sakin sakin. habersiz birakma

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin!izmirde ki hava sen geldin diye mi böle oldu yaw sanki londra havasıda getirdin bize :)

    istanbul mu londra mı..Çok zor bi karar.bende izmirde iş bulamazsam bir süre sonra istanbula başvuracağım emcburen.durum aynı herşeyim burda..ama sanırım londrayı seçerdim senin yerinde olsam.daha sakin daha huzurlu,istanbulun o keşmekeşi yok..tabi istanbulda oluncada izmire geliş gidişin daha kolay olur.
    blogger kapanmaz umarım seviyorum sana yorum yapmayı ve yazdıklarını okumayı

    Gülden

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim