idefix yarışması

  • Aralık 18, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

idefix'in 30 kasımda başlayan "Roman Alıntı" yarışması yüzünden, Kurtlu  Kitap ve Ben cinnet getireceğiz, çoook yakında.

her gece 2 romandan kısa birer alıntı veriyorlar. en çabuk bilen her gün 100 tl hediye çeki kazanıyor. Totalde en çok ve en hızlı bilenlere de ödüller var..

2 gün 20 saniye gibi yakın farklarla kaçırdık günün birinciliğini,
çoğunlukla saç baş yolduk,
ve idefix, sana gıcık oluyoruz! bu kadar uğraştık, bize de ödül ver.
O bir dakikada bilenler! size de lafım  var:bok bok bok bok!!! booooooooooook!

You Might Also Like

3 yorum

  1. :)))))))))))
    ben niye göremiyorum o yarışmayı hiç, belli zamanlarda mı oluyor_?

    YanıtlaSil
  2. deli:) çok güldüm şu son cümleye.
    hadi belki bu sefer olur be, çıkmadık candan ümit kesilmez.

    YanıtlaSil
  3. o bok bok'lardan biri de benim diyebilmeyi çok isterdim de malesef birinciliğe yaklaşamadım bile henüz. hep geç kalıyorum hep.
    darısı başımıza :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim