...

  • Aralık 16, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Ben bugün terfi aldım, "şef" oldum. kendimi yeni bir elbise giymiş barbie bebek gibi hissettim. herkes tebrik etti, değişik bir duygu, buruk bir sevinç. 2 sene önce olsam delicesine mutlu olurdum, bugün öyle mutlu olmadım sanki..

ama yine de seneyi kapatırken hoş bir sürpriz oldu bana.

bu depresif ruh hali tamamen üzerimden ne zaman çekilecek bilmiyorum, eski neşeli, gamsız ben'i özlüyorum. bazen eski "ben"i bitirenin iş hayatı olduğundan şüpheleniyorum. para karşılığı üstlendiğimiz bütün sorumluluklar. aman allahım içimde küçük bir anarşist mi başkaldırdı yoksa?

You Might Also Like

6 yorum

  1. Tebrikle, 2011 seni euphoric yapsın neşeli ol inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikle, 2011 seni euphoric yapsın neşeli ol inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler =) 2011sana simdiden ugurlu geldi sanki, umarım eski haline en kısa zamanda dönersin.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel şey çalışmanın karşılığını almak, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler canim, cok sevindim. yine de project mayhem :)))

    YanıtlaSil
  6. hepinize teşekkürler :)
    umarım 2011 gerçekten herkes için çok ama çok güzel bir yıl olur..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim