Av Mevsimi

  • Aralık 15, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Av Mevsimini dün izleme şansı buldum nihayet.
Beğendim mi? Eeh.. Ne yazık ki iyice sindirip değerlendirdiğimde artılarındansa eksileri daha ağır bastı ...

filmin ilk yarısını büyük bir keyifle, ikinci yarısını ise sıkılarak izledim.

Artıları : Harika çekimler, enfes görüntüler, şahane müzikler, hepsi olağanüstü oynamış oyuncular.

Ve eksileri :  yanıtı gözümüze gözümüze sokulan bir bilmece, hayal kırıklığı yaratacak kadar tahmin edilebilir bir cinayet, klişe bir son...

Eğer hikaye biraz daha alengirli olsaydı, gelmiş geçmiş en iyi türk filmi diyebilirdik o denli güzel çekilmiş. ama senaryodan kaybetti ne yazık ki :(

Ayrıca Şener Şen artık değişik bir rol oynasın yahu. Kötü adam oynasın, pezevenk oynasın, yeter ki onurlu gururlu, gençlere babalık eden dürüst adam olmasın artık!

You Might Also Like

4 yorum

  1. hay ağzına sağlık! filmi görmedim ama munis, babacan şenerşen'den illet geldi. eskiden iyi bir oyuncu olduğunu düşünürdüm. hep ama hep aynı rolü oynuyor olması sebebiyle artık derin şüphelerim var. bu bir, hisli kadın rollerine doymayan yıldız kenter iki. düşsünler artık sinemanın, tiyatronun yakasından.

    YanıtlaSil
  2. filmdeki bütün dümeni şıp diye anlarsın sen eminim yani :))

    YanıtlaSil
  3. Şener Şen komedi yapsın , bir 6 sene daha Yavuz Turgul'un film yapmasını beklemesin de biz de bir doya doya izleyelim üstadı.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim