Alık manken bakışı

  • Aralık 20, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Moda dünyasına oldum olası gıcığım. herşeyinin "yeni" ve "pahalı" olduğunu altını çize çize vurgulayarak mutlu olan insanlara da.. "hep güzelini, yenisini giyin, alın, alın daha çok alın" diye pompalayanlara da.

ama en çok reklamlara gıcığım sanırım. güzelim kızlara garip garip pozlar verdiriyorlar. Neden öyle alık alık bakıyor bu kızlar? Alık bakınca ürün daha mı çok satıyor?

Bu konuda madalyayı Gucci alır sanırım.


Şu resimdeki kızın surat ifadesine bakar mısınız?

ya da şunların


burdaki olay nedir. bu kızlar neden şapşal şapşal bakıyorlar. fotoğrafçı bunlara "boş boş bak" mı diyor? umursamaz ve cool mu bakmaya çalışıyorlar yoksa, gucci giyince cool mu oluyoruz?
moda dünyası neden bu kadar kaygan ve anlamsız bir zemin üzerinde duruyor?

insanlar logoların kölesi olmasınlar, şeker de yiyebilsinler bence...



You Might Also Like

7 yorum

  1. Bu ilk resimdeki Flora arı mayalı silgiler gibi kokuyor :)

    YanıtlaSil
  2. "Kendini silik göster elbiseyi öne çıkar" deniyor belki de o mankenlere.Kim bilir?

    YanıtlaSil
  3. @euphoric, hiç denemedim bilemiyorum ama sen öyle diyorsan öyledir :)

    @sufi, bana da tam tersi oluyor biliyor musun? mankenler öyle şehla şehla bakınca daha çok dikkatimi çekiyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. Başka bir yazarı yazım ynlışlarından dolayı eleştirmişsiniz...
    Fakat sizin yazınızda da aynı sorun var.
    Noktalardan sonra büyük harfle başlanması gerekti mesela...SAygılar...

    YanıtlaSil
  5. ben çok hızlı yazdığım için o şekilde yazıyorum. yazım yanlışlarından dolayı eleştirdiğim kişi bir "ŞİİR" yazmıştı.. soru eklerini, dahi anlamındaki de'yi doğru yazamamak farklı bir şey.

    YanıtlaSil
  6. ben tyra banksle top model yarismasini izlemistim. bunlar oyle mizansen falan yapiyor. "isten kacmis, kirlarda kaybolmus bir genc kizsin, oyle bak " falan diyorlar. isin acikli tarafi bunlari inanarak, sanat oldugunu duusnerek yapiyorlar. isin daha da acikli yani muhtemelen benden fazla kazanmalari. bu arada kizalrin hic sucu yok. en fazla 18-19 yasinda kizlar. hepsi o kreatif dallamalardan cikiyor.

    YanıtlaSil
  7. haklısın aslında. katılıyorum nilufercim. kızlar zaten çok güzel ve daha iyi fotograf verebilirler degil mi :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim