hasta olmanın erdemleri

  • Aralık 20, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Ben kim ne derse desin ateşler içinde yatmayı seviyorum. Ama mesela mide bulantısını sevmem. (kim sever ki?)
Ateşi yükselince insan gerçek dünyadan bir adım ileri gidip arada bir boyutta kalıyor sanki. Algılar ve duyular değişiyor... Tuhaf bir deneyim!

Dün bütün gün hastaydım, kelimenin tam anlamıyla külçe gibi hareketsiz, ağrılı, mide bulantılı. bütün gün 2 dilim ekmek ve 1 kase çorba yiyebildim! Aslında hasta olmasam, ama iştahım hep böyle kesik olsa şahane olmaz mı?

bence olur..

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ya o ateşlenme durumunu ben de çok seviyorum ha, ateş kafası resmen :p bir de insanın boğazı, burnu filan yavaş yavaş iyileşiyor, baş ağrısı geçiyor ya, kaybetmişim de tekrar bulmuşum gibi seviniyorum.

    (bunu bi yerde söyledim güldüler bana :/)

    YanıtlaSil
  2. olsun gülsünler :)
    arada bir hasta olmak iyidir bence

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim