yeniden oyun oynuyorummm

  • Mayıs 09, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

D&R da battle chest görmemle direk almalıyım olmuştum nitekim aldım ve Wow a başladım. draenei hunter level 11 im şu anda. bodoslama seçip girdim resmen :) ability lerden de önüme geleni keko gibi ekledim bir de ingiliz beyefendisi arkadaş buldum kendime grup olduk oynuyoruz. vallaha dun 11 den sabah 5 e kadar kendisi ile koşturduk durduk canavar teptik.
bunun dışında araba konusunda fikrimiz benim anti kullanım becerilerimin ortaya çıkışından sonra 180 derece değişti ve şimdilik ben öğrenene kadar sağa sola rahat  rahat sürtebilecegim 15-16 bin  tl lik elden de kolay çıkarılabilecek bişey almaya karar verdik herhalde 1-2 gün içinde alırız.

diyetisyen maşallah çok iyi gidiyor, 2 haftadır salladıgım hormon testlerine bu hafta gidiyorum :(( 2 defa kan vermem gerekecek yiikkk

neyse işte benden haberler böyle. bu aşagıdaki de wow daki karakterim

Adı yxunomei hatırlayan hatırlar icewind de yılanımsı bişeydi kendileri, boss tu


You Might Also Like

3 yorum

  1. seni çok sosyal gördüm merope,oyunlar,resim kursu falan =)

    YanıtlaSil
  2. Eşcinsel Dostu :)Mayıs 21, 2010 6:00 ÖS

    Yxunomei mi? Hımm o isimde başka bir tanıdığım vardı sanki ... :) Rogue olmadığınıza emin misiniz?

    YanıtlaSil
  3. sayın gayocan dostu, hayır o isim arak degil çünkü sizin yxunomei ismini kullandıgını bildiginiz bayan henüz altı baglıyken bendeniz yxunomei yi döve döve öldürüyordum icewind dale'de..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim