...

  • Mayıs 26, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

çok kötüyüm, biri gırtlağıma yapışmışçasına nefes alamıyorum. gözlerim dolu dolu olmaya hep hazır.

herşey o kadar zor geliyor ki, kalkmak, yürümek, yemek yemek, bakmak, anlamak, okumak, cevap vermek, konuşmak, yazmak,

herşey ağır geliyor, koşturmak, çabalamak,

tek istediğim ağlamak şu anda,

neden bu kadar kötü hissettiğimi bilmiyorum,
sebep olacak kadar bir mutsuzluk yok yaşamımda, ama bişey sanki bütün enerjimi emiyor,
çok mutsuzum şu anda..bu sabah böyle uyandım, suç benim mi.

You Might Also Like

8 yorum

  1. sanırım herkeste yaşanan bir davranış. Hafta sonu yağan yağmur ve şu anda açan güneş. Bünye hemen adapte olamıyor.

    YanıtlaSil
  2. ah anneeem, kıyamam, nooldu??? regl mi olcan acaba? komik bi şeyler okusan/izlesen iyi gelebilir belki :)

    YanıtlaSil
  3. suanda bana iyi gelecek bişey hayal edemiyorum, bitek sey var ki o da löp diye olmaz.
    ayna grubunun solisti gibiyim resmen :(

    YanıtlaSil
  4. Meröpüm.
    İyi olacaksın. Sendeki birikintiler ortaya çıkıyor şimdi. İstediklerin ve yapamadiklarin, bahar denen bokun etkileri üzerine burun üstünde çıkan akne gibi bariz bir hal aliyor.

    Kotu hissettigini dusunup kendini daha fazla kötü hissetme. bak millet beyin gücü holo hop diyor, 40 kilo olucam, tas olucak diye dusunursek 40 kilo tas oluomusuz!Sen de kotuyum demeyesin!

    YanıtlaSil
  5. Meropcum,

    Duygularını düşünmemeye çalış. Çünkü duygular üzerinde düşünmek için değil. İnsan duygularını ne kadar tasvir etmeye çalışırsa, ne hissettiğini analize ne kadar uğraşırsa o kadar batıyor duygularının içine.

    Karadelik gibi....

    YanıtlaSil
  6. kendime depresyon yakıştırması yapma öküzlügüne girmeyecegim, ama nedense ruh halimde o kadar keskin bvirajlardan geçiyorum ki, çogu zaman savrulup ucurumdan aşağıya düşüyorum


    ama bu kadar sık ve keskin fikir değiştirmeye dayanamyıorum artık, gücüm kalmadı sanki, her 4 saatte bir hayati kararlar için fikir değiştirdiginizi, ve hiçbirini yapmaya cesaretiniz olmadıgını düşünün, beni anlayacaksınız..

    YanıtlaSil
  7. Yok yok, seni çok iyi anlıyorum. Hintlilerin bir terminolojisi var bununla ilgili. Rajas-Tamas-Satva diyorlar.

    Bir pendulum gibi düşün. Bir ucu Rajas, off ne neşeliyim, coşarım...

    Öbür ucu Tamas, hayattan bezdim, bıktım, bunaldım, hareket etmek istemiyorum.

    Satva ise dinginlik.

    Bazen o sarkaç o kadar yükseğe çıkıp, o kadar yol alıyor ki, hoop rajas, hooop tamas halinde oluyor insan ve bu da sürekli fikir ve mod değişikliği yapıyor ve gerçekten çok zor.

    Ancak bahar temizliği ile geçiyor. Tabi içsel bir temizlik. Kafadaki kolileri döküp, içindekilerin tozunu alıp, atılacakları atıp, yeniden kafaya yerleştirmek gerekiyor...

    YanıtlaSil
  8. ne bileyim ben anlamam ki hint felsefesinden falan...
    psikologa gidiyodum o da kaldı beh beh

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim