Kahvegibi'den pazartesi süprizi

  • Mayıs 31, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments


kahvegibi.blogspot.com  un sahibesi, güzel bayan KahveGibi, benim karanlık ruh halime üzülmüş olacak ki bana Mutlu bir Ruhun Sırları isimli bir mini kitap ve 4 küçük çikolata göndermiş...(Telefonumun korkunç çekim kalitesine rağmen Şekil a'da görülebilir..)

Pazartesi sabahı nemrutluğum üzerimdeydi ancak tatlı hediyesini aldığımdan beri şebek şebek sırıtıyorum :)

çok tatlısın...teşekkür ederim. Kitabı okuyup en kısa zamanda blog okuyucularımla da paylaşacagım mutlu ruhun sırlarını...

Bu hafta böyle pek güzel başladı umalım ki hepimiz için güzel devam etsin...

Sevgili Zynp im kedisi pudraya yuva bulur işallah! lütfen pudraya geçici bile olsa bakabilecek birini tanıyorsanız şu postumu okuyun, çok zor bir durumdayız :( tekrar hatırlatayım da ben :(

You Might Also Like

4 yorum

  1. Nasıl mutlu oldum görünce. Demek ki neymiş, mutlu bir ruhun sırrı, başkalarının mutlu olmasıymış ....

    :)

    imza: kaffegibi

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tatlım :)

    işin stresinde, kalıcı bir gülümseme oldu yüzümde güzel hediyen. bu dünyada "güzel" insanların oldugunu bilmek huzur verici...

    YanıtlaSil
  3. Kitabı ve çikolataların tadını çok merak ettim :)).Bizleri bile mutlu etti demekki etkili bir kitap.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim