Bu kediciğe bir yuva!! Çok acil.

  • Mayıs 26, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


Sahibinin elinde olmayan sağlık sorunları nedeni ile bu güzel kızımız yuva arıyor. Kendisi benim çok yakın bir arkadaşımın ev kedisidir. Sahibi onu vermek zorunda olduğu için geceleri uyku uyuyamayacak derecede mutsuz. Bu yüzden ona iyi bir yuva bulmamız gerek arkadaşlar, lütfen paylaşın...


3.5 yaşında.  van kırması.ama kulakları duyuyor..cin gibidir üstelik. kısırlaştırıldı. aşıları tam. gayet hareketli, oyuncu bir kedi..kucak kedisi değil ama kendi istediğinde acayip güzel sever sevdirir, gelir göbek açar...




İletişim: zynp.turk@gmail.com


veya  email ile bana da ulaşabilirsiniz

You Might Also Like

5 yorum

  1. Maşallah canım benim..inşallah iyi bir yuvası olur yeniden.onunla ilgili bilgileri daha sonra paylaşır mısınız?iyi bir yere gittiğini bilirsem bende rahat edebileceğim.

    YanıtlaSil
  2. hanuz bir gelişme olmadı, insallah olur ne diyelim

    YanıtlaSil
  3. Meröpüm.

    Hala duruyor mu bu kedi? Bana niye haber vermedin ki, daha once birseyler yapmaya calisirdim:/

    YanıtlaSil
  4. hala duruyor amalthcım, hala duruyor, yap bişeyler

    YanıtlaSil
  5. Tamamdir. Ben bir sesimi çıkartayım, iki bagirinayim.

    Bu arada bir hafta icinde bir harekete gecmemiz gerekecek. Ayrintilari yazicam bu hafta icinde bloguma, kuru mama icin para toplanmasi gerekiyor. Fotograflar cekilip hazirlayinca durtucem seni.

    Love u.
    Mück.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim