Nasıl tacize uğradım?

  • Nisan 14, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 13 Comments



Evet bu başlığın blogumda ziyaretçi patlaması yapacağına inanıyorum, öyle olacak. (arkada elleri ovuşturalım)
izleyicilerimin artmasını bekliyorum böyle de iğrenç bir insanım...

Ama gerçekten de, başımdan bir taciz tecavüz olayı geçti.
Sene 2000..
Bornovada küçükpark dolaylarında ıssız bir sokaktayım..Sabah saatleri.
Okula gitmeden evel arkadaşıma uğrayıp onu alacaktım. Fakat o da ne? zile bassam da kapı açılmıyor! tam o sırada arkamdan birinin yaklaştıgını duydum. dönüp baktıgımda o sarımtrak köpegi gördüm. hoşt! hoşt dememe rağmen gitmedi. ve bacağıma yapıştı!

ne yapsam, kopmuyordu köpek bacağımdan. yaptığı iffetsiz hareketlerden amacını anlamıştım. ciyak ciyak bagırmaya başladım. köpekse bacagıma dişi kanişe yapışır gibi yapışmıştı. neyse sonra yoldan geçen biri taş atmak sureti ile beni köpekten kurtardı. sonra bacağımı eyüp sultana gönderdim 40 tas su döktüler. fdlkhskbgljbgkl şaka şaka. 

öhöm neyse.. kendimi o günden sonra asla eskisi gibi hissedemedim köpeklere karşı. sizin için tüy yumagı olan, masum köpekler benim için körpecik genç kızların bacaklarına saldıran  namus düşmanı hayvanlardır. libidosu yüksek köpekleri kınıyorum. en son da Billur Kalkavanın köpegi canlı yayında kendisini taciz etmişti.. hem açsınız, hem de hala şehvet peşindesiniz, ırz düşmanı köpüşler sizi!


dipnot: efendim köpüşleri son derece severim :) her ne kadar bu olaydan sonra tırsmış olsam da kendilerinden, yazı tamamen dalga amaçlıdır, sokak köpekleri CANdır..

You Might Also Like

13 yorum

  1. ahahahahha! süper olmuş yazı :D

    YanıtlaSil
  2. sanırım ben dişi bir golden olan Sofi hanımın bana yaptıklarını anlatmalıyım. hem benim yaşadıklarımın adrenalini daha bol... jsldjkssd

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsuun :)
    Ne kadar arsizlik yapsalarda kopekler can'dir ya :)
    Hele hele beyni olan dusunebilen insanlarin yaptigi benzer ve beteri saldirilari okurken kopeklerinki cok mahsum kaliyor gozumde.

    YanıtlaSil
  4. Bernacım, not yazdım yazının altına.. dogru valla zaten hayvanları sevdigimiz için yanlıs anlasılmaz sanmıştım, yine de notu düştüm :)))

    YanıtlaSil
  5. Allegrande, hisli çocuk, kahvegibi, begendiginiz, okudugunuz ve yorumladıgınız için tişkurler :))

    YanıtlaSil
  6. birak birak, disi kuyruk sallamazsa erkek kopek gelmezmis, kim bilir nasil cilvelendin de hayvancagiz atladi.

    YanıtlaSil
  7. magissa.. ühühü işte şimdi kırdın kalbimi**şırankk** namusumdan şüphe etmeyecektin :))

    YanıtlaSil
  8. Vay ırz düşmanı pislük :)

    vuralım köpüşü
    kan temizler bu işi

    YanıtlaSil
  9. yani başlıktan yana bakınca izdivacınız şart olmuş be ...

    YanıtlaSil
  10. cemo, beni kesmeniz lazım sanırım :p

    y. evet ama ben zaten evliyümmm

    YanıtlaSil
  11. sanırım haklısın :)) namusum kirlenmiş .. aa ama bi dakka ben zaten evliyim! o halde!!! aman tanrıııımmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim