ceren bey ve Kurtlu Kitap'a nispet ;)

  • Nisan 28, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments

az önce biri aradı:

- yav ceren beye ulaşamıyoruz kargosu gelmiş bi söyleyiverin size zahmet

dedi.. kop tabi ben..ya bir de beni arıyo yani, açan insan ceren in kendisi olmalı dimi ama? ama yok ceren erkek olmalı diye dusundu herhalde adamcagız :)))

neyse idefixten kitaplarım gelmişşşş . gerçi bi tanesini temin edemediler daha, nasıl beceriyorlarsa, ama diğerlerini 8 gün sonra nihayet göndermeyi başardılar!


Kurtlu Kitapçım, hodri meydan diyorum!
gel sahaflara akalım beraber..
kuduz gibi kitap alalım ;)

ikea dan kitaplık alacam zaten evde yer kalmadı lanet!

You Might Also Like

9 yorum

  1. Ceren'i de bey olarak düşünmeleri ilginç :))

    Bu kadar kitap alıp ne ara okuyosun valla hayranım :)

    YanıtlaSil
  2. yolda okuyorum hergün izmirden aliagaya git ve gel :)

    YanıtlaSil
  3. Vay be demekki bizim gençlik uzun yol gitmese kitap okumayacak.Malesef bende ancak yolda okuyorum günde 3 saat yol gidip geliyorum okula.Evde oturup kitap okumak istiyorum ama olmuyor !

    YanıtlaSil
  4. olur mu Bora-man, olur mu :)
    arabada okudugum için mutluyum okuyamasam muhakkak evde okurum okumadan ya-şan-maz!

    YanıtlaSil
  5. Dune o ilk kitabı ben de almıştım başlayayım Dune'a diye hey gidi :p beğenirsen haber ver hehe.

    YanıtlaSil
  6. Heveslicim, it'cilerdeki bilim kurgu sevdasına kurban gitmesin :))

    ya bence bu tırt çıkacak çünkü dune'un dizisi filmi neyim de var ama ünlü olmadı, star wars özentisi bişey olcakmış gibi bakıyorum önyargıyla ama hadi hayırlsıı

    YanıtlaSil
  7. ceren biraderim bu ne yaaa? hasetimden çatır çatır çatliycam şimdi burda! sabahtan derslerim, öğleden sonra da görüşmelerim olduundan bakamadım bılogır alemine, meğer kulağımın çınlaması boşuna diilmiş.

    kitaplık mevzuu feci. ne güzel ikeadan 30 liralık basit kitaplıklar alıp alıp dolduruyodum, şimdi üretimi bırakmış namussuzlar. çalışma odasında yarım metre boyunda 5 dizi kitap var. ki bu da eder aşağı yukarı 1 kitaplık, halimiz içler acısı. ama stokları eritir eritmez çıkalım sahaf keşfine.

    YanıtlaSil
  8. Evet dimi Dune'un bir türlü delice salgınlaşamaması akıllara "tırt mı acaba" sorusunu getiriyor (: Ben de birinden görüp gaza gelmiştim "akşam olsa da serviste Dune okusam diye bekliyorum bütün gün" demişti ben de içimden abaaav demiştim. O gün bugündür kitabı gördükçe işte bu iki fikir arasında gidip geliyorum.

    YanıtlaSil
  9. daha 2 hafta önce bu dune'u elime alıp satın almakla almamak arasında kalmıştım... sonra dedim burda hazır yapılmışı var zaten pdf olarak indiririm :F

    ayrıca david lynch bu dune'un filmini asıldı onu da seyredeceğim allah izin verirse

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim