hayatımı dibine kadar yaşadım demeyin bana

  • Nisan 06, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

birgün blog temamı vakit bulur da değiştirebilirsem, buraya bir liste koyacağım "bana bunlarla gelmeyin" listesi.

işte orda, ilk beşe oynayacak bir laf varsa budur, allahın cezaları, yeterrrr!

hayatını dibine kadar yaşadıysan yaşadın banene? hem hepimiz dipten aynı şeyi mi anlıyoruz?

ben mesela fillerle sevişmek falan anlıyorum, ne bileyim altın vuruş yapmak ama ölmemek, eyfel kulesine bomba koymaya çalışırken tutuklanmak falan!

aa ama sen bakkaldan ciklet araklamayı kastediyor olabilirsin "dip"ten.

bakın açıkça söylüyorum, hayatımı dibine dek yaşadım diyen birinin ilgi manyagı veya gerizekalı oldugunu düşünüyorum bu kadar da netim

aman allahım bana neler oluyor, o eski sert günler geri mi geldi? fllgjdşklfgjlkdfghdlk

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben de bir ara -sinirlarda yasayan kizlar- hakkinda bir yazi yazmistim aynen bu sekilde dusunerek, taa ne zaman.

    Dibine kadar yasamismis. Ne gorduyse daha minicik boyuyla.

    YanıtlaSil
  2. he gülüm, aynen öyle. alıcan kolundan götürücen dolapdereye dimi? hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. saasuhırhaıusrhaausrha eyfel kulesine bomba koyarken tutuklanmak!! hatta kudüse gidip üstünde kocaman hamas yazan şişkin montla ağlama duvarının dibine sıçmaktır gerçekten de hayatı dibine kadar yaşamak... ama mesela şemiklere gidip bir şişe bira içip geri dönmek bu insanlar için paha biçilemez bir şey ve ertesi gün işe gelip "ağbi dün hayatı dibine kadar yaşadık yaağğ" demesi için yeterli. biz de katlanmak zorundayız maalesef... ben bu insanları gördükçe reşat nuri güntekin okumaya başladım. akşam eve gittiğimde artık çizgili pijamamı giyip trt1'de türk san'at müziği veya en kötü ihtimal hafif batı müziği dinliyor, oralet içiyor, evleniyorum. hayatı dibine kadar yaşayanlara hayır

    YanıtlaSil
  4. Rukneddin senin yorumun benim yazımdan güzel olmuş kardeşim :)))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim