Kitaba gark oldum..D&R daki feci indirim

  • Nisan 20, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 16 Comments

D&R da feci güzel bir indirim var. pek çok kitabı 7.9 tl ve 4tl ye bulabiliyosunuz! İlk defa kitapçıdan, netten ucuz aldım, çoktum resmen. Mesela Sweet Leaf'in Rafların Arasından'da tanıttıgı Grotesk isimli kitap nette 15 tl iken ben burdan 7.9 a aldım!

işte bunlar aldıklarımın yalnızca bazıları...

vuhuuu kitaba hücuuuum!
bir de kitap klubumuz için bu ay okunacak kitabı aldım idefix'ten onun yanında da bikaç bişey kaçırdım dostlar. 2.5 tl ye kitap satıyorlar buna yürek mi dayanır..yaşasın kitap okumak!

You Might Also Like

16 yorum

  1. Yarın kesinlikle uğrayayım öyleyse D&R'a. Yaşasın kitap okumak! :)

    YanıtlaSil
  2. Ya söylemezsem çatlarım.

    "kitabar garrkk!, ayy elhamdürillah"

    artık ağzıma kürekle furabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Reca ederim kahve gibi.. ne demek kürek mürek.
    DİREK BUDAKLI ODUNLA GELİYORUM!!!!!!!!!!

    ahahah saka bi yana kızım cidden var gark olmak diye bi deyim, tdk ya açıp bak leen :))

    YanıtlaSil
  4. Nihih ben tanıttım Grotesk'i. :p

    Ama ama son zamanlarda vizelere çalışmaktan Rafların Arasından'a uğramıyorum diye oralarda unutuluyor muyum yoksaa?

    YanıtlaSil
  5. Bir de o Yüksek Sadakat mi, High Fidelity? Ölümüne Sadakat diye mi çevirmişler? 0_o

    YanıtlaSil
  6. sweet çok özür dilerim :((
    kafa olmuş bi dünya benim..

    hemen düzelttim
    bu arada evet yüksek sadakat bu. ilk kez hornby okuyacagım için çok heyecanlııyımm

    YanıtlaSil
  7. :) Rica ederim yav o kadar da önemli değildi.

    Ya filmini çok sevmiş biri olarak romanını çok merak ediyorum, üstelik çoğu kısımda Rob'un düşünceleri ön planda olduğu için filmdeki diyaloglardan daha iyi olacağını düşünüyorum Rob'un içsesinin falan, sen tanıtsana okuduktan sonra beğenirsen, iyi bulursan ben de edineyim!!

    YanıtlaSil
  8. afferimmmm, bu ay dnr zengin olup köşeyi dönmüş olabilir mi acep, haftayı güne beş kitap düşerek tamamlayacağım korkarım... yine de iyidir :)

    YanıtlaSil
  9. Sweet, zaten rafların arasından a yazarım :) o zaman konuşuruz gene

    y. cim valla insan kuduz oluyo d&r a girince. 7 tl 4 tl yazılarını gorunce aha bunu da alıyım hah dur şu da lazım ay bunu almadan olmaz.... giriyo sonra tabi :)))

    bi de ne kar ediyo adamlar ya.. düşünsene 20 tl lik kitabı satıyolar 7 liraya ohha yani

    YanıtlaSil
  10. ama bunlar hep roman kine :/ benim kitaplar ne korsancılarda var, ne indirim raflarında... fiyatları da 25-30 lira civarında olduğu içün internetten indirip kırtasiyede çıkartmaktan başka şansımız kalmıyor

    YanıtlaSil
  11. şu sıra walter benjamin'in pasajlar'ını okuyorum... 2-3 ay önce yamulmuyorsam dost kitabevinde 20-30 lira arasında bir fiyata satıldığını görmüştüm. korsana düşmesi zaten imkansız. bu yüzden ben de torrent'te aramayı denedim ve çıkınca hemen indirdim... yanında benjamin'in 2 kitabı da hediye geldi... fukaralık başa bela :F

    YanıtlaSil
  12. -şımarık zengin piçi mode on-
    ahahahayyyyt.. hem fakir hem walter benjamin okuyo. olacak iş degil! garibansan garibanlıgını bil, sen kitap okuyamazsın. ancak ferdi tayfur dinlersn!! nihahahhhahahahhhhhhhh

    YanıtlaSil
  13. asudhaıshruıahsruıahrusasaurhıa bizim hiç benjamin kitabımız olmadı ağbi <:-| biz adornoyu, haberması uzaktan gördük... dialectic of enlightenment süsledi hayallerimizi :'(

    ayrıcana ferdi tayfur kasetleri ucuz mu sanki onu da sormak istiyorum :F

    bunun yanında ferdi tayfurun epik söylemini eski ingilizceye çevirdim bakalım hangi şarkı olduğunu anlayabilecek misiniz sayın merope gaunt

    shallt this goblet be in thy honour emmoğlu/

    playest that tune again yet again

    YanıtlaSil
  14. for what of this mountains I came for? lamps say baaaaaaa for that I came for diye gudik bi devamını getiriyim hazır böyle bi zirzopluk fırsatı ele geçmişken o halde ben de!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim