Bu kız araba alıyeeooooo

  • Nisan 22, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

Ama ne alıcaz bilemiyorum ya
düşüncelerimiz

honda civic
seat leon
vw golf
audi a3 üzerinde gidip gidip geliyo.

2005-2009 arası ikinci el bakıyoruz.

aslında mehmetin en cok istedigi a3 ama 35 bine kadar cıkıp da 90 bin km de a3 almaktansa o fiyata 10000-20000 km de cillop gibi civic ve golfler var aaa

siz olsanız napardınız? gerçi benim blögü pek erkekler okumuyor ama olsun.

- bi kere aldıgımız arabayı nasipse 5-6 sene kullanmak istedigimizden güzel bişey olsun istiyoruz. ilkten küçük alıp sonra bi daha  al sat yapmak istemiyoruz.

- ikincisi de benim acemi olusum. mutlaka aldıgım arabayı oraya buraya sürterim. audi ve golfun parcaları da deli pahalı :(( endisem bu yani her ay arabaya 500 tl masraf etmeyelim hööh

bu kararlar ekseninde araba bakıyoruz işte tanıdıgınız temi araba varsa namusunu kirletiriz icabında. nihahaha!

You Might Also Like

8 yorum

  1. hayirli olsun diyeyim once.

    bizde golf plus var. eger otomatik alacaksniz super, pek memnunuz ama vitese her gun kufrediyor koca bey. manual alacaksaniz golf plus almayin diyeyim. ben yine kaldim ehliyet sinavinda gecen hafta, bu arada :(

    bir de mavi alin, guzel olsun :))

    YanıtlaSil
  2. biz audi alacagız herhalde. mehmet onu tutturdu baska araba begenmiyor paşam

    YanıtlaSil
  3. a3 a3 :) cok şık araba. baska ozelliklerini bilemem

    YanıtlaSil
  4. bir honda civic'ci olaraktan japone arabasından şaşmam derim :B evet yaparım bunu

    YanıtlaSil
  5. ben de yeni kasa civic i çok seviyorum ve ona da bakıyoruz :)
    a3 istiyoduk ama düşük km de bulamadık herhalde civic veya golf alacaz ya

    YanıtlaSil
  6. istatistikten anladığım kadarıyla, leon'dan vazcaymanız bence süfer olmuş çünkü ülkemizin bilumum krosunun, kekosunun, küçük sanayicisinin altında binbir şekilde modifiye edilmiş olarak mevcut... ayrıca golf'e oy veren benim o üçlü içinde en güzeli golf diye düşünüyorum. fakat yine de civic'in bilimkurgu filmlerinden fırlamış bir hatchback modeli var ona da bakın derim ve hangisi olursa olsun hayırlı olmasını ve keyifle çılgın atmanızı dilerim

    YanıtlaSil
  7. ben de çok seviyorum yeni civic hatchback i ancak o bizi eccük aşıyor 45 bin falan ikinci eli o fiyata çıksam qashqai alırımm gibime geliyor

    YanıtlaSil
  8. yani evet o yönden öyle ve kaşkay fikri de mantıklı :F

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim