Trafik kurallarına uymayanları anında 155 e şikayet ediyorum

  • Şubat 11, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments

Evet, büyük bir gönül rahatlığı ile yapıyorum bunu.

Hödüğün biri, kendi canını hiçe sayıp, başkalarınınkini de hiç umursamadan trafik ihlalleri mi yaptı?

kırmızı ışıkta mı geçti?

en işlek caddede sağa/sola çekip dörtlüleri mi yaktı, trafiği mi kitledi?

hemen 155 i arıyor, durumu anlatıp yeri tarif ediyor ve plakayı veriyorum.

Tavsiye ederim, siz de yapın bunu.

Ancak böyle adam olacak bu keresteler,

İzmirdeki şoförleri uyarıyorum, 4 çift göz sizi izliyor! u dönüşünün yasak olduğu yerde dönmenizebile tahammülümüz yok!

uyun lan trafik kurallarına.

Bu blogun değerli okuyucuları. üşenmeyin. şikayet edin bu hödükleri. Rahatsız olun! Rahatsız edin! Tepki gösterin! İnanın bir gün gelecek trafikte kurallara uyacaklar, bu şekilde olacak ben inanıyorum.

You Might Also Like

9 yorum

  1. can-ı gönülden destekliyor, araba kullanmamayı vicdani red olarak algılıyorum

    YanıtlaSil
  2. ben de yapıyorum valla ihbar ederken adımı da veriyorum,hatta şikayetten sonra şubeyi arayıp gerekirse şahitlik yapabileceğimi bile söylüyorum.Trafik canavarı değil adam olsunlar.Böylelerini görüpte şikayet etmeyen o sürücünün yapacağı kazadanda canını yaktığı insanlardanda sorumlu olur.

    YanıtlaSil
  3. ben de sigara yasağını delenleri şikayet ediyorum, herkes etsin istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de ediyordum ama artik ugrasmiyorum. Polis bi tanidik bu ihbarlarla bisey yapmadiklarini soyledi. Bosuna telefon faturasini kabartmamak icin biraktim ben de.

    YanıtlaSil
  5. hayır o istanbul için geçerli. izmirin polisi çok ilgili. ne zaman 155 i arasam mutlaka 10 dk içinde geliyor polisler.

    YanıtlaSil
  6. 154 Alo Trafik daha iyi olmaz mı ki? 155 tekiler mi ilgileniyor bunlarla?

    YanıtlaSil
  7. aaaaa benim 154 diye bişeyden haberim yoktu!

    ögrendigim iyi oldu canım sagol :)

    YanıtlaSil
  8. En fazla tehlikeli araç kullanmaktan ceza gelir adam da ödemezsse ödemez diye tahmin ediyorum çünkü kanıt yok bir şey yok,herkes gıcık olduğunu şikayet eder o zaman.Ben de bugün bir magandayı şikayet ettim ama hiçbir şey çıkacağını sanmıyorum."Koca minibüsü önüme kırdın" diyorum,kafayı çıkarıp "Kırdım ne olacak" diyor,ölür müsün öldürür müsün.Polis zaten bir şey yapmıyor sağolsun.

    YanıtlaSil
  9. Supper yapiyosunuz .gittikce modernlesecegimuze hoduklesen hain bir gene sahibiz maalesef.
    Izmirde buna fazlasiyla dahil cunku en basitinden sinyal vermeye bile usenen organizmalarin neler yapacagini siz tahmin edin!
    Iyide biz bunlara ceza verilip verilmediginden emin miyiz..?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim