Oynadık ve Unutamadık: Disciples 2 Dark Prophecy

  • Şubat 19, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

en eski geyiğimizdir. 3d çıktı mertlik bozuldu arkadaş. insanlar sadece grafikleri üzerinden konuşuyorlar oyunları artık. "o oyunun grafikleri berbat!" veya "grafikleri süper"  oyun denince ilk edilen kelam oluyor.

Ben çok geri kafalıyım bu konuda. İşte bu gerici düşüncelerime sıkı sıkı, sımsıkı sarılmama neden olan oyunlardan biri de, Disciples 2 Dark Prophecy dir.

Ayrıca kendilerinin, Rise of Elves / Guardians of Ligth/ Servants of Dark isimli Exp. pack leri de mevcuttur.

Oyunu bugün bile müzikleri ile ürpererek hatırlıyorum. Karanlık, tarihten kopuk, başı boş bir dünyada,  4 ayrı kale vardı.

Empire kalesinden cıvıl cıvıl mutlu bir gün


Karı ve buzu yaymaya Azimli cüceler ve kuvvetli devleri... Mountain Clans
Cehennemden çıkmış yaratıkların doluştuğu, alev ve lav saçan şeytani  Legions of the Damned
Oyundaki façası düzgün yaratıkların toplaştığı, temiz hristiyan bebeler: The Empire
Veee topraktan çıkmış cortlak ölülerin yığın yığın kımıldaştıgı: Undead Horde

Banshee vardı Horde da, "yes master" diye oratoryo şeklinde konuşurdu. cıvıl cıvıl, ama ürpertici.

Haritada gezerken tekinsiz bir müzik çalar, insanın içini kasvet doldururdu..
Be hey, ne günlerdi!

ahanda oyunun ilk giriş ekranı

Youtube'dan aratıp müzikleri dinlemenizi tavsiye ederim. Vaktiniz olursa, Gallean, Mortis ve Solonielle öyküsünü de okuyun ;) çok net anımsamıyorum, o yüzden yazamıyorum.

Legions of the Damned kalesinden bir abimiz, hörmetler kendisine.

mountains clan'dan cücü abi, iddialı bir mesaj gönderiyor! uu beybi..


Kısaca şahane oyundu..
İçi dolu doluydu
Şiirsel bir yanı vardı lan!
O bansheelerin, archangel'ların, demonların dürttüğünüzde nasıl seslendikleri, hala aklımda.
be hey yavrum :)

bana disciples 2 oynatacak iddialı DM arasam mı acaba?

You Might Also Like

4 yorum

  1. stairwaytoheaven
    anotherbrickinthewall
    eheheh bunlar da cheatleri :D

    YanıtlaSil
  2. evet cheatlerin pink floyd şarkıları olması da ayrı bi ucubik kılıyo oyunu dimi çükübik im benim

    YanıtlaSil
  3. merhaba merope. ben morgana ama şimdi değiştirdim o kullanıcı adını da neyse belki hatırlıyorsundur. o profili silmiştim ama seni yine hep okudum onu söyleyeyim dedim :) yine yorum yaparım sana büyük ihtimalle . hoşçakal :)

    YanıtlaSil
  4. hep böyle korkunçlu oyunları merak etmişimdir ağbiee, ama hiç oyun oynayamıyorum ben. bi sefer gaza gelip vampires the masquerade (galiba?) almıştım, durur hala bi yerlerde. açılmadı bile.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim