bu kıza yuva arıyoruz (Lütfen blogunuzda paylaşın)

  • Şubat 22, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

ekşi duyuruya rutin göz atmalarımda ilişti gözüme, bu kış günü gene insan görünümlü gürgen kütükleri, tasmasıyla atıvermişler bu kızı sokağa...

geçen hafta Obi'nin ameliyat zaferinden sonra (canım arkadaşım kedilicadı/magissa ve duyarlı hayvanseverler sayesinde 850 liralık ameliyat parasının fazlası dahi bir günde toplanmıştı) böyle şeyleri paylaşmanın yararına inanmaya başladım. o yüzden fotograflarında bile yüzünden keder akan bu tatlı ve terkedilmiş köpegi de paylaşmaya karar verdim.

2 yaş civarında, ne yapacagını bilemez haldeki bu güzel köpeği sahiplenecek, onu sokaklardan veya barınaga düşmekten kurtaracak birileri varsa tanıdıgınız, paylaşır mısınız?

bakın ne kadar tatlı bişey bu :(

iletişim için:


potur@hotmail.com.tr
tel : 0536 544 36 83







You Might Also Like

2 yorum

  1. Her zaman görünsün diye ben blogumun gadget kısmına üstlere koydum. bizim Karpuz'umuz olmasaydı, alırdım :( İnşallah iyi bir yuva bulur,

    YanıtlaSil
  2. tobisi onu yeeer. masallah cok tatlı ya. ama malesef tobinin pandası bahçeli ev olmadan evcil hayvan kadrosuna alım yapamayacağımızı net bir dille belirtmis durumda. ama duyuru konusunda destek olmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim