bugün iyi bişey yapın: bu kediye yardım edin!

  • Şubat 17, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments

Çok sevdigim arkadaşım ve iflah olmaz kedi dostu magissa, sokakta bu küçük kedicigi bulmuş.
çok zor durumda. ameliyat olmazsa sokakta yaşayamayacak.kediyi bırakmaya da gönlü razı olmamış! zaten hangimiz sırtımızı dönüp gidebiliriz ki?

3-5 bakmadan para toplamaya çalışıyoruz çünkü veteriner 600 lira istiyor :(
hayvan&kediseverlerden yardım bekliyoruz !! 1 toka eksik olsun, 1 tshirt un 3te birine, bir can kurtarın :(

http://kedilicadi.blogspot.com/2010/02/hamambocegi.html

You Might Also Like

10 yorum

  1. Havale yapabileceğimiz bi banka hesabı falan var mı tatlım?

    Züğürtlüğün dibine vurduk bu ay, çok bir şey katamam ama çok cüzi miktarlarda bile paralar toplansa, bayaa bir şey birikir.

    Yazık bebeğe :( Nasıl da güzel..

    Arkadaşına da helal olsun, kendi öküzlüğü yüzünden ezdiği hayvanı yol ortasında bırakıp giden sözde insancıklardan sonra, böyle insanların varlığı ilaç gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  2. canım sen blog sahibini tanıyor musun? bi hesap numarası yayınlasa da herkes üç beş katkıda bulunsa. nasıl yardım edicez bilemiyoruz ki

    YanıtlaSil
  3. ben tanıyorum canım. az evel telefon ettim. işyerimden de 2 gönüllü çıktı. hesap no sunu göndericek bana. yollarım hemen sana

    YanıtlaSil
  4. Sim, begums@gmail.com a mail atar mısın? direk o arkadaş buldu kediyi, yazının sahibesi olur kendisi.

    YanıtlaSil
  5. zynp, senle konuştuk zaten bu sabah,alır almaz yolluyorum hesap no sunu. ben de bugun gondericem insallah

    YanıtlaSil
  6. Tanrim nasil kalabalik olmus burasi:) Ben sadece iki kisi bulabildim blogum araciligiyla...

    Merope'cugum hesap numarasini bana da gonder lutfen!

    YanıtlaSil
  7. simdi baktim arkadasinin bloguna anladigim kadariyla para toplanmis. bunlari facebooktan yayinlasana bundan sonra.

    YanıtlaSil
  8. nilufercim, işyerinde facebook yasak oldugundan sadece blogger ve twitter i sömürebiliyorum kutsal amaçlarım için :\

    YanıtlaSil
  9. It is useful to try everything in practice anyway and I like that here it's always possible to find something new. :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim