Kedi Evleri! Elleri öpülesi Proje :)

  • Şubat 08, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments


Sokak kedilerini soğuktan korumak için; 

bir koli,
iki çöp torbası,
biraz koli bantı
ve 10 dakika yeterli.


Facebook ta buldum kendilerini, direk atladım tabi, hadi paylaşın yayılsın :)) süper ya günüme mutluluk kattılar resmen.


İşte Facebook'taki sayfanın linki : tık tık here


Alıntı:


Kedi Evleri Nasıl yapılır?


- Kolinin içi ve dışı çöp torbası ile kaplanır. 
- Su girmemesi için koli bantı ile tüm köşeler sıkıca bantlanır.
- Zemine bol gazete kağıdı yerleştirilir.
- Mümkünse köpük ya da strafor gibi malzemelerle yalıtım güçlendirilebilir.
- Ardından kutu süslenir.
(Kutunun çöp gibi görünmemesine özen göstermek zorundayız. Bu kutuların mahalledeki ömrünü uzatır. Dilerseniz kutu üzerine “kedileri soğuktan korumak içindir, lütfen atmayın” gibi notlar yazıp koli bantıyla kalıcı olmasını sağlayabilirsiniz.)



You Might Also Like

6 yorum

  1. ben de yaptım buna benzer iki kutu. İkisi de balkonda. Bahçe katı evimiz. Hangi şanslı kedi kaparsa o giriyo içine :)

    YanıtlaSil
  2. bizim arka bahçede iki tane var bunlardan çoluk çocuk saklanıyor yağmurdan kardan :D mamalarını da koyuyoruz pek güzel.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ben daha yapamadım ama haftasonu muhakkak yapıcam. apartmnın bahesine gizlicem iyicene bide hödüklerin eli yetişemesin

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim