Karnım ağrıyooo

  • Mart 31, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Bu blogu ne hayallerle açmıştım
gözlerim parlıyordu muhtesem kelimeler, upuzunn prenses gibi yazılarım olacaktı amaa

KARNIM AGRIYOOOOOOOO

arkadaşlar aranızda regl sancısı çeken var mı?

evet buralar hep benim canım ne isterse onu yazarım hem hürriyet gazetesi bile artık şellemo olmuş ben napıyım kardeşim.. cık cık cık

not: 2 vermidon içtim bana mısın demedi

not -2 : öküz gibiymişim demek ki ilaç etkilemedi de, aynı öküz gibilik neden karın agrısına dayanıklılık ve demir gibi sinirler olarak geri dönmüyor ??? bu işte bi terslik var allahın cezassı!!!!!!!!!!

You Might Also Like

2 yorum

  1. ya neden herkez aptalca şeyler yazıyooooooooo

    YanıtlaSil
  2. senin gibi salaklar gercek isimlerini verip yorum bırakırlar diyeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim