Aşk üzerine

  • Mart 03, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Aşk bu hayatta sanırım sahip olduguma en çok sevindigim şey.


Bir ikincisi de sağlıktır eminim, ama şu anda sağlığımı bile yitirsem, ölümden sonra bir yerde mehmetin bir nefes kadar uzağımda olacağına inanıyorum.

Küçük bir kızken, aşk filmlerini izler ve bir gün ben de öylesine büyük ve hiç bitmeyecek bir aşk yaşamak isterdim. Melodram! Tutku! işte istedigim buydu, ömür boyu sürecek bir aşk.

Hiçbir zaman daha azı degil...

Ağustos 2000 den beri, aşığım, hiç bitmedi, tökezlemedi, terketmedi beni aşk. O benim elimden tuttukça ben de ona sımsıkı sarıldım. Onunla büyüdüm, onunla gözüm açıldı.
Heyecan neymiş o öğretti bana.
Sıkıntılı her anımda ona tutundum. Kimisi için bir bagımlılık, benim için özgürlük.
Sevgilimin, kocamın, biricik hayat arkadaşımın bana katılması ile yepyeni bir insan oldum ben. O da öyle tabi ki. yanlışlarla, dogrularla, isteklerle ve birlikte olmaya olan inancımızla yuvarlandık bunca zaman...

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim