Evlenmişler...nı nı nı nımm nı nını nımm (böyle dimi evlilik marşı)

  • Mart 31, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Ancelina ve Brad evlenmiş! dedikoduları var gene.


Star magazine diyor ki, aceba yaptılar mı, yapmadılar mı?

Britanyada Şuralarda da yankıları olmuş baksanıza haberin. Hatta bize kadar gelmiş; buyrun.Yalnız çok ilginç, aynen kulaktan kulağa oynar gibi olmuş. Amerikan ve İngiliz gazeteleri hani biz böyle duyduk ama, olmayada bilir derken, hürriyet olmuş bitmiş tavrı ile habercilikte son nokta ekolunu başarı ile taşıyor. olmuştur abi, olmuştur, yani kosskoca amerikan gazeteleri yazdıysa? dimi yahu...




neyse, konudan sapmayalım. Evlenmişler mi?
ay bana da ne oluyosa, bilemiyorum .. sevinirim evlenmelerine, ben onları birbirine dünyanın geri kalan %89 u gibi çok yakıştırıyorum. illa evlenmeli herkes!

Bradangelina mı diyorlardı? ebet. güzel insanlar.
çocuk da evlat ediniyolar. daha nossun be fatma, biz napıyoruz, kendimize zor bakıyoruz.

Aslında bu yazının sonu hazin bir göt oluş hikayesi olacak. Benim göt oluşum diil tabi ki salak, evlendi diye diyenlerin. dikkat edersen ben olabilir dedim...

Tüm sevenler ve evlenmek isteyenler için people magazine den geliyor:

There Was 'No Wedding' For Brad Pitt and Angelina Jolie

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim