Vodafone un enfes reklamları

  • Mart 21, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

bloglar arası gezerken, muzlu pasta nın blogunda çok hoş bişeye rastladım , bende de olsun istedim. vodafone reklamlarında ben olsam ne olurdu? diye yazmış bayan muzlu pasta, evet bu da benim versiyonum:

- aslan kaçmış müdürüm!
+ çaktırma

halbuki ben olsam öyle mi olur?

- aslan kaçmış müdirem!
+ nee nereye kaçmış, kimseyi yedi mi, benim adresi biliyor mu? intikam için mi kaçmış özgürlük için mi! yakalasanıza it herifler! ühühüh!!

- anne ben afrika ya taşınıyorum
+ ay çok uzakk.

ama ben öyle mi derdim, ben ki pimpiriklilerin şahı sayılacak biriyim..

- anne ben afrikaya taşı- (daha cümle bitirmesine bile müsade edemezdim)
+ nee dünyada olmaz! hakkımı helal etmem. uçagın önüne yatarım piste! çocugum ne yer ne içersin yamyamlar var orda sen elalemin yemegi olursun, aaah allahım bu çocuk beni kanser edecek!!! öldürmeye mi niyetin var oglum beni!!

You Might Also Like

1 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim