6 SENEDE INGILIZCE KONUSMAYI OGRENEMEMEK

  • Ağustos 09, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments


Ofisteyiz. Arkadasim Remy telefonda Paul'le konusuyor.
Üniversitenin doğal çeşitlilik konulu fotoğraf  yarışmasi oluyor her sene.
Katılan bütün yarışmacıların fotolarini binalardan birine boylu boyunca asmışlar. Remy bana bir şeyler diyor, ben de ona cevap verdikten sonra aklıma az evvel kahve almaya giderken
Paul'un çektiği fotoğrafı görmüşlüğüm geliyor.
Tell Paul I really liked his picture diyorum.
Remy diyor ki, He is asking if you mean he's hot?
Picture ne ulan. Picture ne. İngilizce'yi Vaticanda mı öğrendin babasını satıyım.
Cilem bitmiyor. Paul hemen Skype'dan mesaj atmaya baslıyor

hangi resmim?
must be one where my nose doesn't look too big, diyor. Açıklamamı yapıp kendimi adamın elinden kurtarıyorum
Allahım sana geliyorum!!!!

You Might Also Like

1 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim