yeni sezon, yaprak dökümü ve hanımın çiftliği

  • Ağustos 24, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

hanımın çiftliğini merak etmekle beraber özgü namalın "o rol" için uygun olmadıgı hissindeyim, ayrıca haniminciftligi.com dan resimlerine baktım da, pek bir yapmacık geldi ilk bakışta.özgü namal yani :).gerçi
 mehmet aslantug un da yukarıdaki resimde pek doğal durduğu söylenemez. eski diziyi izlemiştim çocukken, fena değildi bence dönemine göre. Özgü namal sürekli axess reklamında döne döne gözümü aldı zaten, hele ses tonu hiç değişmiyor ya, umarım hanımın çiftliginde de gözümün önüne axess kızı gelip durmaz.
 ama belki tam aksi olur hislerimin de çok severim diziyi kimbilir. zaten aşkı memnu ya da uzun süre uzak durmuş da son 1-2 ayda sarmıştım. bu da böyle olur belki kim bilir?

neyse bir de yaprak dökümünün fragmanını gördüm, oy oy oy..

Necla bir mezarda ağlıyor.. cem cartayı çekti mi?


Ali Rıza Bey tekerlekli sandalyede..ve oğuz onu sürüyor..

Leyla ile annesi ise alışverişte ve pek şenler..

Fikret in kucagında bebesi var..

Vee ferhunde kocasının kollarında çok mutlu gözüküyor.. Şevket ise kapıdan giriyor falan...
Aman bu sezon bitiyor ya şimdi, son mevsim ya; güzel bitecek sanırım.. içime öyle doğdu, iple çekiyorum.

You Might Also Like

5 yorum

  1. döküle döküle yaprak kalmadı hala devam ediyor mu o dizi ya?

    YanıtlaSil
  2. bu hanımın çiftliğinde köle izaura kokusu aldım ben.

    YanıtlaSil
  3. özgü namal'ın burnunda et varmış gibi konuşması illet ediyor beni

    bödö bödöödöö dö

    YanıtlaSil
  4. dardy, bu sezon bitiyor

    y, evet ya! hakketten farketmemiştim ama öyle :)

    hesi, beni de! nasıl bir ses tonudur o ya, cırmalıyor insanıı

    YanıtlaSil
  5. Hanımın çiftliği çok mu kırmızı ne?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim