ikea and e.l.f. goodies

  • Ağustos 31, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

ikea ya gitmiştik geçen hafta annemle, dayanamadım ufak tefek bişiler aldım. şöyle kendimce birleştirmeye çalıştım bir resmin içinde çogunu





Çöp kovası basınca açılıp kapansın istemiştim ama bu beyaz büyük seyi gorunce acayip begendim. kenarlarından tutmalı falan, eski bir havası var. tepsiyi görür görmez begendim aldım. küçük güzel çay servisi veya tv karşısında tek kişilik yemek için. yanındaki tabaklar ise 7 kusur milyondan 3.25 e mi ne inmişti, siyah beyaz tabak çok severim hemen kaptım..

çerçeveleri uzun zamandır alasım var, geçenlerde fotograf bastırdık epeyce. renklerini seçmekte çok zorlandım. aslında en begendiğim sarısıydı ama onunla diger renkleri bir türlü uyuşturamadım en sonunda pembe laci ve beyaz da karar kıldım. bir de şu minik hasır sepetlerden aldım. nazda var çok kullanışlı geldi, toka küpe ıvır zıvır gırla zaten dolar gider.bir de expedit kitaplık aldık!

neyse hevesli bardak elflerin resmini koy demiş koyuyorum, aman çok da bi numarası yok efendim ama epey ucuz bu resimdekilerin tamamı 50 ytl ye geldi



işte bunlar.. bitek maskara 3.5 pound idi, digerlerinin hepsi 1.5 pound

You Might Also Like

8 yorum

  1. bisi dicem o üzerinde candy ship lip gloss yazan seyin tadi var mi:S

    YanıtlaSil
  2. pilli cadı, tadı var mı bilmiyorum ama meyveli bir kokusu var. ama senin için tadıyım dur bi

    YanıtlaSil
  3. aaa kasedaş ve sepetdaşız ,artık bu ne demekse,ikeayı garip biçimde seviyorum ,oo 40 m ,dizayn edilmiş dairede yaşamak istiyorum,birde o kadar balkon oldu mu yeter de artar bile.

    YanıtlaSil
  4. ahaah tesekkür ederim cok seker görünüyor da tadi varsa ben de alayim dicektim:)

    YanıtlaSil
  5. Mihihihi teşekkür ederim ya yeni gördüm (: Ben de elf'ten alıcam bişeyler ama strawberry'den free shipping'e alışmışım kargo parası vermek koyuyo ya. Bi de poundun tanesi kaça geliyo bilmiyorum, bakmaya çok üşeniyorum. of.

    YanıtlaSil
  6. NEden bu kadar ucuz ki bu ürünler????

    YanıtlaSil
  7. Webmaster cok tesekkurler...

    Selamlar Senay

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim