Tigi ler ve Elf Siparişiii

  • Ağustos 26, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Cheap smellss ten aldıgım Tigilerim aslında 2 hafta önce mi ne geldi ama ben ancak resmini çektim!! şu alttaki cicilerin güzelligine bakın ya. bunların üçü bir arada bir setti, cheapsmells tan aldım, 15 pound idi sanıırm fiyatı. su en sol kenardaki baloncuk kafalı süper bişi, benim saçlarımdaki bukleleri çıkarttı. nasıl kullanıldıklarını tam anlamamış olmakla beraber, iki kenardaki zavazingi banyodan çıkınca havluyla kuruttugum saça sürüyorum, ortadaki spreyi ise öyle kafama estiginde sıkıyorum. yalnız o biraz elektriklendiriyor ve saçlarımı pamuk helva gibi kokutuyor namussuz :)



neyse, gelelim E.l.f. meselesine.

Hesionka nın blogunda görmüş ve ELF diye feci ucuz bişi oldugunu ögrenmiştim. Estee Lauder in bir minik dörtlü ruj paletine internetten almak sureti ile 43 ytl verilen bir dünyada 6 pound a 4 lü ruj paleti bulmak bir mucize olsa gerek.
Ben de kudurdum işte, bir sürü şey aldım, işte bunlar, aynen kopyaladım..işallah maymuna benzemem çünkü makyaj konusunda çok becerikli diilim ne yazık kii.. ay keske fırça da alsaydım, bak onu unttum.

Nail Polish(3tane)
all over color stick (bunu hesinin sayfasındaki hersheys in yorumu üzerine aldım)
Waterproof Lengthening and Volumising Mascara
plumping lip glaze
Candy Shop Lip Tins
Duo Eye Shadow Cream
Waterproof Liquid Eyeliner(mavi)
Waterproof Liquid Eyeliner(siyah)

You Might Also Like

3 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim