Gecenin bi vakti

  • Aralık 09, 2007
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Hiç gece çok çok geç bi vakitte, hatta sabaha karşı geldiniz mi eve?
sokagın o yalnızlıgına şahit oldunuz mu?
sokak lambalarının insafına kalmış bir karannlıkta, kedilerin arabaların altında degil üstünde dolaştıklarını gördünüz mü?
işte ben o ortamda kedileri ne çok sevdigimi anlıyorum.
Apartmanın kapısını kapatıp da besledigim sokak kedilerini o karanlık-yalnızlıgın içinde bıraktıgımda içimde bişey cız ediyor..
Biliyorum onlar hayvan. ama benim için hayvan denen şeyin ifade ettigi "şey" çok farklı, bir çok ,insana göre.
ben hayvanların her birini birer bebek gibi gördügümden mi ne, yolda bir ezilmiş kedi gördügümde bile aglayan, günü kötü gecen biriyim.
kendime "o sadece bir hayvan" diyemiyorum.
ben de hayvanım. sen de.
aramızda tek fark, akıl ve irade.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim