2008 e nasıl gireceksin Ev cini?

  • Aralık 24, 2007
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Evet, küçük ev cini ben. 2008 e kocaman ailemle girecegim tabi ki!! Zaten hiç anlamadım, eğlenmeye gelince arkadaşlar, zor gün gelince aileye sıgınma olayını...
Ben egleneceksem neden en sevdiklerimle eglenmemeliyim?

Zor günümde yanımda olmayacak, dogru dürüst tanımadıgım, ara sıra gıcık oldugum, güvenmekten bile yoksun oldugum insanlarla eğlenmek?
Aslaa!!

Bu noktada pek çok arkadaşımı anlamıyorum ben.
Kocaman, sıcak bir aile ortamı veya aile ile cümbür cemaat gidilen tatiller hep bana daha yakın. Bu evlenmeden önce de böyleydi, evlendikten sonra ailemiz 1 kişi daha kalabalıklaştı, daha da böyle oldu

Evet bu ev cini, yılbaşında, anneanne, teyze, kuzen, baba , anne, kardeş ve eş ile, sevgi topu modunda girecek 2008 e.
Tabu dan tutun, kareoke ye pek çok mallık, bol bol absolute ; bira, şarap, ve tabi ki içki tüketmeyen bendeniz için soda lar olacak ortamda.

Üç renkli salata, Çin Pilavi, Lazanya, Profiterol, Pasta, Çerez.. Yemeklerden sadece "bazıları"

Şakam yok, bombayım bomba. bu yılbaşı bana mutluluk veriyor: Ama yanımda ailem varsa.

Eğlenmek için arkadaşları, ama sıkışınca aileyi arayanları kınıyorum!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim