merhaba ban malakoff

  • Mayıs 14, 2013
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

bu sabah amerikadan rus kokenli oldugunu dusundugumuz bir adam geldi, soyadi malakoff gibi bir sey. project manager'la beraber toplantiya girdik bu kardesimizle.

ama aman tanrim ! boyle bir sey hayatimda gormedim. project manager da kadin benim gibi, adam butun toplanti boyunca bizim memelere konustu. en sonunda ellerimi caprazlayip onume koymak zorunda kaldim. hayatimda bu kadar korkunc bir sey yasadigimi hatirlamiyorum yani. insanin gozu takilir hadi anlarim da, herif resmen memiklere gazel okudu. bir de ne jo ne ben, ikimiz de kapali yakali seyler giymisiz neyine bakiyorsun davar.

neyse herifi ugurladik. jo bir gulmeye basladi. ben de did I grow eyes in my boobs? diyerek latife ettim, jo ise oh, my what a pervert! diyerek gulmeye devam etti. hatta az evvel yanima geldi ve memelerime bakarak konustu sakasina :))

cok komik ya, hic boyle bir sey yasamadim daha once is yerinde, hayir bir de herifin yuzundeki ifadeyi, mutlulugu, gulumsemeyi gorseniz: ben amerikadan buraya meme dikizlemeye geldim, oleeeeyy der gibi. hayir US multinational bir yer olmasa, diyecegim ki UK de cesitli memeler var, turk memesi, ingilizi, cinlisi, hintlisi, irlandalisi arabi brezilyalisi ganalisi... seke seke gezmeye, degisik memeleri dikizlemeye gelmis olsun da, evlerden irak yarabbim.

bugun de boyle geciyor iste. hey guzel Allahim.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim