İstersem turk lokumu istersem osmanli tokadi olurum

  • Mayıs 21, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Bugun beni baska bir odaya transfer ettiler, bu sefer ise girersem dahil olacagim ekibin yanindayim. Aslinda oturdugum yer gayet iyi ve musaitti ama mudurumun muduru geldi stifin bu hafta yok, illa ki asagiya gel onun masasinda calis diye tutu getirdi beni buraya. Burasi yerin dibi, basement. Anlayacaginiz dakika bir gol bir. Yeni is ortamimin basintiligi soz konusu.

Sonra beni butun bir takimla tanistirdilar. Her oksurdugunde ‘kosun lan kosun, adam gidiyor bismi…’ dedigim babacan kardo, iki metrelik boyuyla oldukca sevimli gozuken baska bir arkadasimiz, hopdediks gibi pantulunu yukarilara cekmis olan mudur bey, mudur beyin muduru beni kulagimdan tutup buraya getiren hanimefendi, bir kac iyi adam daha. Ama bir de tina varmis ki, amaan dostlarrr ova geldi deyince gozlerini boyle belerte belerte bir bakti ki hih sen kimsin kicimin kenari dercesine gormez olaydiim kesin kiskanmis beni asufte :D elinin ucuyla lutfetti de elimi sikiverdi pii cok merakliydim senin mikroplu elini tutmaya bee cipil cipil gozluu firca gibi sacli, belli ki ortaasyanin bagrindan kopup gelmis bir avratsin tina ayagini denk al burada yeri gelince turk lokumu yeri gelince osmanli tokadi olabilen ova duruyor senin karsinda! Dedim gozlerimle hehehe

konustugum herkes aaa bayadir adini duyuyorduk merak ettik derken  ben de gene ikinci dakikadan bir ingilizce sokulmesi yasamamak adina terbiyeli terbiyeli gulumseyip leydiligimden asla odun vermeden gectim masama, prensesler gibi oturdum, bidir bidir konusanlara aldirmadan poker face yapip basladim calismaya. Yani durust olayim zaten oyle hedo hodo hizli hizli konusup gulduler mi yarisi anlasilmiyor kardesiniz tarafindan...

Kendimi gozlem altinda gibi hissediyorum sanki her hareketime bakiyolar. Laboratuvar maymunu gibiyim dostlar..

her seyin yerini ogrenmistim obur ofiste, simdi binanin bu kanadinda tuvaletin yerini yine kutsal kase arar gibi buldum yemin ederim. Su sidik kesem hic bir is yerinden cekmedi oksford universitesi yayinevinden cektigini. Bina degil labirent… benim gibi cisini gidim gidim son ana birakanlar icin bir kabus.

Neyse iste canim sikiliyor. Ben bu isi Kabul etmeyecegim galiba, hislerim cok karisik. Bir takima, bir is yerine ait olma duygusu bende tok karna mide bulantisi, ac karna yurek agrisi yapiyor.

You Might Also Like

2 yorum

  1. ehehe sizin bu ingilteredeki iş maceralarınıza bayılıyorum ben. Okurken acayip eğlendim hele şu yeri gelince turk lokumu yeri gelince osmanli tokadi bölüme bittim resmen :D:D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler! begenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim