iii

  • Mayıs 11, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

ben ne zamandir yazmiyorum yahu.

tam gaz geciyor gunler.oup banna kalici is teklifi yapti.ilk kez bir isveren ile ipleri elimde hissediyorum galiba.resnen gozumun icine bakiyor adam.maas dusuk ama haftanin iki gunu evden calisma. Su an kazandigimin yuzde 40i azalacak.  kontrat islerin maaslari cidden iyi. Ama iste arada 1-2 ay bos kaliyosun benim canima minnet de iste parasal durum diyelim hehe. Kafama yatan su vizemi uzatana ve cocugu dogurabilirsem dogurana kadar iyi olabilir bu benim icin.

Samsung galaxy note aldim 2 senelik kontrat ile, dizi izliyorum internet 3g- sinirsiz.

beyaz buyuk guzel bir alet ama keske sarji daha cok gitse.

viyana icin Schengen vizemiz geldi. aman tanrim ya bu nasil bir sumuk muamelesi, 20 gun basmislar beyzadeler, 9 gun maksimum kalma suresi. cus yani. yedik ulkenizi! nedir kardesim su turklerin vize cilesi. ayiptir ayip.

 

bahar ingiltereye zaten gelmemisti ama yaz da gelmeyecek sanirim. hava cok soguk nan!! isinmiyor!

 

is yerine git gel ayni. beni ise almak istiyorlar. bense girmek istemiyorum. cesitli nedenleri var ama en basinda ozgurluk.

 

daha dindar bir insan oluyorum artik. aksamlari namaz kilmaya basladim, aksamla yatsiyi kiliyorum. dualarimi turkce ediyorum. umarim Allah Kabul ediyordur.

Annemi babami kardesimi  cok ozledim. Kardesimle babam Agustos'ta yanima gelecek, onlarla 1 hafta ulkeyi gezecegim, cok ozledim onlari, hele babacigimi hep en guzel restoranlara goturecegim, her milletin yemegini tatsin. cocukken gecenin bi korunde babaa canim tatli istiyor derdim de, usenmeden pantolonunu giyer, o zamanki bornovanin dilde pastanesine gider bana dondurma ya da pasta alirdi. gik demezdi. canim babam, nasil ozledim seni.

yurt disinda yasamanin en kotu yani sevdiklerine uzak olmak. ben turkiyeye donmek istemiyorum. ama sevdiklerimi burada istiyorum. nasil olacak hicbir fikrim yok. bakalim.. butun koyunu buraya getiren adamlardan ders almamizsart sanirim.

 

 

You Might Also Like

4 yorum

  1. sırısız 3g yi kim verdi çok merak ettim. ha pardon türkiye' de değildin. türkiye' de sınırsız 3g imkansız yahu..:)

    ayrıca Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  2. ben de dualarimi hep turkce ediyorum merak etme kabul oluyor :) dualarin oncesinde tovbe edip, Peygamber Efendimize salavat-i serife getirme hakkinda hadis var, dualarin makbul olmasi icin. ama ben hep unutuyorum :(

    YanıtlaSil
  3. ne diyim kolay gelsin, allah sabır versin hasret zordur. babacığınla tez zamanda kavuşun inşallah.

    YanıtlaSil
  4. yetmez! 5 vakit anca kurtarır. Lütfen! Hassasım bu konuda

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim