ugggg?

şu ugg isimli ucube botlar 3 sene önce çıktı çıkmasına da bir türlü ortadan kaybolmadı.


hala bilmeyen kaldıysa, UGG 
(aagg ve eeüüg diye okuyanlar var ama ben ugggh demeyi tercih ettim)

Sinir oldugum şu ki bu alet ingilterede de acayip popüler. yani ayakkabı mağazasına bot bakmaya gidiyorum yarısı ugg be. ayıp artık. şimdi şekillerle eğlenelim ögrenelim.

Ugg kime yakışır?

sekil a daki isimsiz selebriti gibi, en az 120 cm bacak boyu ister Ugg

ugg kime yakışmaz?

tombik bacakları olan yahut kısa boylu insanlara

Ama ugg giyince havalı oluyorum sanki? 


hayır bot giymiş ördeklere benziyorsun..

ama ugg çok rahat?

dünya kadar güzel bot var lan. cat var, camper var, converse var, 
illa pahalı giyeceğim diyorsan hiç olmazsa Diesel giy. 


nolur ugg almayın artık kapansın bu devir..

You Might Also Like

13 yorum

  1. ben evde giyiyorum çok sıcak tutuyor ya :))

    YanıtlaSil
  2. ya tiksiniyorum resmen şu ugg'lardan. yurdum insanı pek sevdi ama, kaç senedir herkesin ayağında. kış mevsiminin kabusu bu ugglar. at pisliğine benziyorlar

    YanıtlaSil
  3. kız syco, ugg a gelesiye ne güzel şekil şekil ev botları var :))
    ulan ülkeler batıyor şu ugg batamadı be!

    YanıtlaSil
  4. hahaha soluk at pisliği benzetmesine resmen koptum :))) gerçekten benziyor tezeğe

    YanıtlaSil
  5. benim için de bir muamma bu ugg manyaklığı. dev birer poğaça gibi duruyolar. yazını okuyunca kime yakışır diye düşündüm, sadece şunlara yakışır be hacı: http://www.metrolic.com/wp-content/uploads/2011/03/eskimos.jpg

    :)

    YanıtlaSil
  6. bu dünya ne igrenc modalar gördü Egecigim, ama Ugg gibi çile görmedi.
    yani geçmiyo, bitmiyo bi türlü, ilginç. oysa dev vatkalar, püsküllü tshirtler, hatta fuzö pantlonlar bile gitmişti 3-4 senede..

    YanıtlaSil
  7. Havaların soğuması ile birlikte belediyeler, başıboş gezen Ugg botlar konusunda halkı uyardı...
    Zaytung (behemehal bildirdi)

    YanıtlaSil
  8. Bence güzel ya :/ Zaten bu bacakları aşağı doğru kalınlaşan çizgi karakterleri de seviyom ben.

    (uggh um yok ama. ugege diyom ben de, ag ne ya)

    YanıtlaSil
  9. bulaşık süngeri aklıma geliyor ugg gördüğümde. onca para ve öylede rezil bişeye ee pess doğrusu...

    YanıtlaSil
  10. kısa boyular için kısaları var, sıcacık tutuyor ,e rahat =) pijamamın altına giydiğimiz panduflar misali sokakta yürüyorsunuz tezek mezek giyin gitsin :p yazın souk kışın sıcak tutuyor die bukadar yayıldı onlar, yazın souk tutuomu bilmem ama kışın sıcak sıcak
    walla bak :D
    saygılarımı sunar göz zevkinizi için özür dilerim efenim

    YanıtlaSil
  11. sırf sıcaklığı için anlata anlata bitiremediler sonra bir tane aldım allah kahretmesin o karda yağmurda düşüp kafamı pekmez gibi akıtsaydımda almasaydım anam dışarıya bi çıkıyorum sanki kızılay dağıtmış birde bütün ugg sahipleri orjinal giyiyor "ay şekerim yurtdışından getirttim" "sevgilim bastı parayı aldı" hahahahhahahahhaha çok komikler yahu

    YanıtlaSil
  12. Çırpı bacaklar da giymesin demeyi unutmuşsun. Onlar ki ugg içine dikilmiş fidan görünümlü yaratıklar.

    YanıtlaSil
  13. bence çok tatlı yav. hem bacakları zayıf gösteriyo daha ne olsun :?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim