karsimda saatler

  • Ekim 25, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Tam Karsimda kocaman   saatler  var yan yana

Los angeles diyor- 03:04 new york 06:04, London 11:05 oldu simdi, hong hong 18:05 ve Sydney 20:05

Arup'un londradan sonraki buyuk subeleri sanirim bunlar, daha 2 gundur burada calisiyorum

 

Bu kalici bir is diye icim sikiliyor dogrusu? Hayatimin gene duzenli bir ritme girmesini istemiyorum… bir sure sonar gene kacayim burden, baska yere gideyim, ordan da baska yere.

 

Belki de herkesi cok ozledigim icin mi, ya da haberlere bakip mutlu bir tanecik olay bulamadigim icin mi.. Takimimiz fikra gibi bir Portekizli bir Turk –ben-, bir hintli, bir iranli ve bir ingilizden olusmakta. Portekizli arkadasi cok sevdim, depremi soyledi cok uzuldum isallah akraban yoktur etkilenen dedi, ne kibar, ne dusunceli, burada alisik olmadigimiz hareketler

 

Allah depremzedelere sabir versin. Sehit annelerine de. Simdi turkiye cogu insan icin kacilip gidilmesi gereken bir yer belki, ama ben cok ozledim ve muhakkak geri donucem. Allah izin verirse tabi ki J

 

Isteki ilk gunlerim oldugundan yazmaya cok vakit bulamiyorum. Bu postu email ile gonderiyorum zaten. Arkadaslarimin maillerine bile cevap veremedim henuz. 

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim