trenler beni depresyona itiyor

  • Ekim 26, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

ise gelip gitmem 1.5 gelis 1.5 gidis 3 saat suruyor, igrenc trenler.... yer kapmak icin cok farkli stratejiler denemek gerekiyor ve hepsi iri bir popoyla cok zor
yapacak bir sey yok yani :) bir de ucuz olsa su aptal trenler!

is yernide kimseyi tanimiyorum taniycam yavas yavas
bugun ege moralimin bozuk oldugunu soyledigimde, belki de yalniz hissediyorsundur dostum? dedi
belki de o ne biliyim. 

kendimi cok sey basarmis hissediyorum, yabanci bi ulkeye geldim, burda isler buldum, calismaya basladim, cok da zorluk cekmiyorum hayatin icinde, ingilizcem ilerledi epey.
bazen anksiyetem attiriveriyor, ya gece uyurken mehmete ya da bana bisey olsa, hastaneye nasil gidicem o panikle, kimi cagiricam aaarrgh diye. (mehmetin bobrek tasi yuzunden 1 sene once gecenin korunde babamla hastaneye yetistirmistik memocugumu bobrek tasi oldugunu bilmeden, deliricektim, kaynanamlar da kostu hemen)
ama sonucta Allah'a sukur sik olan seyler degil bunlar

Burasi is hayatinin kesinlikle daha rahat oldugu bir yer, kimse ustunuze gelmiyor, herkes gayet large
zaten bu ingilizleri biraz siksan olur bunlar eminim. iyi ki SORRY diye bir kelime var. bir sorry her seyi degistirebiliyor! bir sorry ile her seyden siyrilabiliyorsunuz.
O zihniyet bizde yok ne yazik, olmayacak da :)

Annemi mi ozledim acaba? Belki de canim annem geldiginde calisiyor olacagim diye sikiliyor bunu gercekten istemiyordum
Ama Yapacak bir sey yok! 
boyle yani dostlarim..

bu arada alakasiz olacak gercekten turk ve kurt milliyetcileri, azalarak bitin yaa.

You Might Also Like

6 yorum

  1. sondan başlamak istedim, çünkü kürt ve türk milliyetçilerinin azalarak bitmelerini çok istiyorum ben de. yeni işin hayırlı olsun bu arada merope, trenler genelde beni de depresif yapar, yalnız değilsin merak etme :) ingilizlerin "sorry" mevzusuna hayranım ben de, bizde özür dilemek zordur, çok sık yapılmaz ama onlar ne güzel kullanıyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. seni %100 mutlu etmeyen hiçbir şeyi hayatında tutmak zorunda değilsin. iş uzun vadede sarmazsa bırakırsın, uzağa gitmek istemiyorsan evine daha yakın işlere bakarsın, haftada kaç saat çalışmak istiyorsan o kadar çalışırsın. bebişim her şey mümkün. sorry der yoluna gidersin. lütfen karartma içini.

    YanıtlaSil
  3. ege nefis bir insan, katılıyorum ona.

    YanıtlaSil
  4. trenleri biraz yokla, yer kapma yontemlerini falan. yer kaparsan kitap okursun mis gibi ama o is zorsa her gun 3 saat zorlar. haftada 4 gun calissan? olmadi is degistirirsin gercekten ya da haftada 1 gun evden calis, bir sure sonra tum sistemi ogrenince kabul edeceklerdir. sorryi artik benim oglum da soyluyor. onun turkcesini ogretmeye calismiyorum cok icten soyluyor cunku ama biraz buyusun "sorry cikali esekler artti" demeyi ogretecegim

    YanıtlaSil
  5. zamanında bir ara haftada 2 günlüğüne bizim evde kalan bi daniel vardı, onun sorryleri pek meşhurdu. bi cts akşamu erken gelip kapıyı kilitlemiş bu, anahtarı da üstünde bırakmış. ev arkadaşım gelmiş, zili çalar yok, cebini arar yok, kapıya tekme yumruk güm güm güm... bütün apartman uyanmış daniel uyanmamış. 40 dk kadar sonra uyanmış, gelip kapıyı açmış ve sadece sorry demiş. eşşeğin sıpası!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim