Lütfen bu dilekçeyi yazın. Bu sapıklar bulunsun.

  • Ekim 11, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

Ben birazdan verecegim linkteki videoyu izlemedim. O sayfayı açamadım.
Bence siz de açmayın. Yalnızca, yazacağınız dilekçeye ekleyin.

buraya kopyalayacağım link, bir kedinin 5 kişi tarafından vahşice öldürülmesinin bir büfenin kamerasına takılan görüntüsü sadece. İzmir Bornovada yaşanan bu olayı Ekşi sözlükten elxa ve mavikedi sayesinde izlemeden de anlamış bulunuyorum. Özetle, kedinin kafasını ayağı ile ezerek öldüren insanlar var bu videoda. izlemeyin bence.

http://video.mynet.com/habervideo/Boyle-Canilik-Gorulmedi/981345/

Lütfen artık siz de, fark yaratmaya başlayın.

http://www.hayvanhaklari.com/index.php/iletisim/haytap-hayvan-haklari-federasyonu

Küfretmeyin, ağlamayın, sinirlenmeyin ve dilekçenizi yazın. Videoda o sapıkların yüzleri görünüyormuş. Bu sapıklar bulunsun. Bugün kediye yapan, yarın insana, çocuga, savunmasız buldugu her canlıya yapar bunu.

Ben şu aşağıdaki dilekçeyi İzmir Emniyet müdürlüğüne yolladım.  Ama sanırım haytap a göndermek daha mantıklı olacak. Ben hukuk bilgisi olan biri degilim. Emniyetle görüşen arkadaşlara, savcılıga dilekçe vermeniz gerek denmiş. Haytap ın bu konuda yardım edecegini düşünüyorum.

Rica ediyorum, siz de yollayın. Bu caniler artık cezasız kalmasın. Aramızda gezmesinler.

Başlık: bu vahşet cezasız kalmasın



Yukarıdaki linki ekşi sözlükte gördüm. Hukuki prosedürleri hiç bilmiyorum.Bu videoyu izleyemedim, yüreğim dayanmadı. Bu canilerin cezasını çekmesi için ne yapabiliriz? Lütfen yardım edin.

You Might Also Like

8 yorum

  1. tabi ki de seyretmedim, tabi ki de maili gonderdim, umarim ise yarar

    YanıtlaSil
  2. ekşi sözlükteki başlığı görmüştüm ancak izlemeye teşebbüs bile etmedim. senin hazırladığın formata ve gösterdiğin yerlere de şikayetimi dile getirdim.

    YanıtlaSil
  3. ben de ekşisözlükten görmüştüm ilk,videoyu bilerek izlemedim, maili yolladım umarım gereği yapılır.
    yahu artık yasayı yenileseler? onlar da can, anlamıyorlar anlamak istemiyorlar!

    YanıtlaSil
  4. yasalarda sorun yok, uygulamada sorun var. yani durum hemen her konuda oldugu gibi teoride iyiyiz pratikte siciyoruz durumu

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar hayvan severler grubundan bu pisliklerin yakalandıgına dair haberler geldi. şu an bozyaka emniyettelermiş
    umarım dogrudur dahası umarım serbest kalmazlar işallah tedavi mi görecekler, insan mı olacaklar, ceza mı çekecekler, ne gerekiyorsa o olur umarım..

    YanıtlaSil
  6. ben de mail attım. bu haberi pazartesi görmüştüm, çok sarsıldım, çok üzüldüm. umarım gerçekten yakalanmışlardır. umarım maillerimiz gerekli ilgiyi çeker.

    YanıtlaSil
  7. HAYTAP'dan aşağıdaki cevap geldi :

    HAYTAP yasal islemleri baslatmistir.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim