ben, pespaye

  • Ekim 06, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

başlığı I, legend'dan esinlenip attım. müthiş stresli bir hafta yaşıyorum. neden bu denli streslendiğimi bilmiyorum. resmen bum bum bum kalbim çarpıyor.. heyecanlıyım ama korkusal bir heyecan sanki...
nını nı nııııııııııııııııım
içimden yazmak da gelmiyor haliyle..
ne garip, sadece cuma güzeli kedileri verecegim yakında burda herhalde..
yazamıyorum, günlük tutasım yok, neden iyi şeyler çıkmaz ki insanın canı sıkkınken zihninden?

You Might Also Like

2 yorum

  1. Benim de canım sıkkınken zihnimden çok karanlık ya da çok ciddi şeyler çıkıyor. Aksine mutluysam daha bir Samuel Beckett gibi şeyler yazıyorum.

    YanıtlaSil
  2. ayrıca i, robot ile i am legend'ı birleştirmişsiniz sanırım sayın merope :F

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim