status message: kuduz gibi bekliyor


evettt!
nihayet kutsal oyun Tekken 6 yı aldım ve delicesine gelmesini bekliyorum. sendit com a "saygılar abi" demek istiyorum, gelsin artık -bakın bir daha dedim-

yeni karakterleri deli gibi merak ediyorum..zafina'yı mesela!

dövücem oglum hepimizi. ( tek rakibim kendim diyen insanlar vardır ya, onları çuvala koyup denize atma isteğimin depreştiği histerik bir anıma denk geldi o yüzden hepimizi yazdım )

sanırım nine bile olsam bilgisayar/video oyunlarının kölesi olmaya devam edecegim.

sevgiler,
donut

You Might Also Like

11 yorum

  1. ben eddy'le çok pis adam döverim :F

    YanıtlaSil
  2. öyleyse christie'yle de döverim :F

    YanıtlaSil
  3. rukneddin öyleyse ne onu anlamadım ki ben :)

    YanıtlaSil
  4. bella, ben de seni beybi
    dün gece ruyamda gordum yaz tatiline gelmiştin ve erkan abinin yazlıgına gitmek istiyodum ben de sana tuzluk fırlattım

    YanıtlaSil
  5. hani eddy gordo ve christie monteiro diye iki güzide karakterimiz var ya aynı hareketleri yapan ;)

    YanıtlaSil
  6. onu anladım, girizgahı öyleyse diye yapınca ne oluyo lan dedim sadece :)
    yoksa içindeki tyler dürdane yi serbes mi bıraktın??

    YanıtlaSil
  7. orda aslında bir kartezyen öznellik laf oyunu yapayım dediydimdi :F düşünüyorum öyleyse varım der gibi... eddy'le dövüyorum öyleyse christieyle de döverim der gibi olmuştu adeta :F

    YanıtlaSil
  8. aman allahım nasıl da hakkınızı yemişim çok utandım

    oyunum geldi buarada EYOOOOOOOOOOOO geldi de geldi

    YanıtlaSil
  9. yalnzı artık iş hayatına adım atmış prÖfesyonel bir insan olarak fraklı bir resim bekliyoruz sizden ne o öyle elde bira ve KUMar KAGIDI ÇOK AYIP ÇOOKgençlerimizin tazecik zihinleri kötü etkilenir beyler SEVIYE ye davet ediyorum hiç beyenmedim bunu

    YanıtlaSil
  10. oashdoahsorhaora fraklı!!! avusturya macaristan reis-i cumhuru olarak çalışmıyorum ki ben :D

    ama tabii SEVİYE GENÇLER ;( BANA KENDİNİZİ BANLATTIRMAYIN!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim