Shutter Island + Eyyvah Eyvah

  • Mart 17, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Bu iki filmin bir ortak noktası var, başroldeki adam olayı götürüyor... birine geçen cuma birine de dün gittim...

Cuma shutter island'a gittik annemle, o pek beğenmedi ama ben beğendim. bir filme sadece sonu tahmin edilebiliyor diye "kötü" demek haksızlık bence. içinde, gelmiş geçmiş en güzel rüya/kabus sahnelerinden birini barındırıyordu. twist ending ama dikkat derim ben :)

neyse gelelim eyyvah eyvaha. nabim! çok beğendim bu filmi. yok böyle bişey. hiç bu kadar gülmemiştim sinemada. bir de mesela aklımda da kaldı çok güldüğüm şeyler. ama emlakçı sahnesi 1 numaraydı. sonra otobüs. sonra deniz kestanesi :p ay neyse anlatmayayım ama allah aşkına gidin izleyin bu filmi.. yani recep ivedikten falan çok izlensin de daha çok çekilsin böyle filmler. sıcak, içten falan geyiği yapmayacagım ama Ata Demirer süper bir adam ya :) sırf o ağzına burnuna verdiği şekle bile yarım saat gülerim o derece.


tipe bak ya! ahahahahahha..

ya o kadar güldüm ki, başım agrıdı, karnım ağrıdı, nefessiz kaldım yahu.
hatta bazı yerleri gülmekten kaçırdım kesin 1 kez daha izleyecegim.


beni güldürenleri şöyle spoil ederek sıralayacagım filmi izlemedi iseniz okumayın!

*****spoiler****

 sen bana yaslıyon mu? ne dolanıyon ördek gibi peşimden?

*****spoiler****

oha! o kadar kestaneyi yunus yemez

*****spoiler****

biz düzayak bi yer arıyorduk, körüz de (ah o gözler, ah gözler)

*****spoiler****

annemi kazada kaybettik.. katır tepti

*****spoiler****

apartman girişine çöreklenen deli, çakmakçı amca...

*****spoiler****

(taksiciye) utan utan boyaci astaneye bile gelmeden kalktı işinin basına geçti (boyacı 2. kattan taksinin üstüne düşmüştü)

*****spoiler****

baba bizim oralara gel yaş ortalaması yüksek
kaç?
65
e ben 63 üm!
haa


*****spoiler****

mürekkebi yenir mi yaa, korkunca patlatıyo onu ayvan!!

Elinize sağlık! şahane bir filmdi :)

You Might Also Like

3 yorum

  1. Sen yazınca tekrar o sahneler aklıma geldi, süperdi film, ben de çooook begendim :)

    YanıtlaSil
  2. ya
    -çak bir tane de fabrika ayarlarına geri dön. Seçenekler, tıkla!

    repliği hep atlanıyor neden bilmiyorum. ben en çok o replikte kopmuştum.

    YanıtlaSil
  3. neyden ötürü
    senden ötürü tabe

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim