mcts oldum ve başka ilginç olmayan şeyler oldu

  • Mart 19, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

  • microsoft un sharepoint sertifikasını aldım dün, simdi oracle sertifikasını almalıyım. oracle'ın sadece 1 sınavına girdim daha 2 tane var
  • dün çok ilginç bişey oldu kayınvalidemle kemeraltına gittik, yaptıgımız broş ve taçlara malzeme almaya, o sırada bir hanımefendi ile karşılaştık. Kendisi modacıymış, Esin Yılmaz adı, bizden  taç satın aldı, ilk satışımızı da böylece yapmış olduk, umarım dediği gibi uğurlu gelir :)
  • Bu haftasonu da Şiir günleri varmış, konak belediyesi düzenliyormuş. Ülkü Tamer falan da gelecekmiş, vaktim olursa gideceğim mutlaka...
  • ben kendine hastalık yakıştıran salaklardan değildim normalde ama artık manik depresif olduğuma inanmaya ve deliliğin dağlarında koşturmaya başladım. çok mutluluk ve çok mutsuzluk arasında pinpon topu gibi gidip geliyorum..
  • Dün LCW ye girdim, epeydir gitmemiştim de heheheh. kadının biri vardı boğacaktım. etek boyu kısaltmıyoruz dedikleri halde yaklaşık 15 dakika öttü kadın. neden kısaltmıyorsunuz? kısaltsanız ne olur? ay lütfen? o elindeki etekle boğacaktım, müşteri halimle, Allah orda çalışanlara sabır versin...amin!

You Might Also Like

8 yorum

  1. sertifikan kutlu olsun şeker!

    YanıtlaSil
  2. ege seni paramla satın alamadıktan sonra sertifikayı neyleyim :)))))))

    YanıtlaSil
  3. herkesin bir fiyatı vardır meröp...
    unutma bunu.
    ama yemeğimi satın alsan da ruhumu asla satın alamazsın cicim!

    :D

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı uğurlu olsun (:
    Ay ben bu sertifikalara çok sinir oluyorum ama neden bilmiyorum (:

    YanıtlaSil
  5. ben de sinir oluyorum ama işime yarar diye alıyorum işte... hele mailde imzanın altına dizilmesi çok itici gelior

    YanıtlaSil
  6. oracle sertifikasi ne ki? ben de sirkette departman degistirdim. oracle implemantasyonu basladi, o projeye gectim. senin oracle erp olan degil di mi?

    YanıtlaSil
  7. esın hanımı tanır bızım yasemın ,
    cok kucuk dunya yahu

    YanıtlaSil
  8. oracle sertifikası deyince aklıma hep iş başvurusuna giden bir kahin geliyor nedense :F

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim