örövizyon

  • Mayıs 17, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

valla başından sonuna kadar seyrettim eurovision u.

bizim şarkımız çok güzeldi.. ama yorumcumuz bok gibi yorumladı ne yazık ki. sesi mi kısıktı? sesi mi yetmiyordu anlayamadım ama boğuldu gitti şarkı. sahne şovumuz da güzeldi bence. keşke hadise beline kalçalarını salladıkça salınım verecek bir aksesuar taksaydı..

Norveç in şarkısını ben çok begendim.. bir kere şarkıyı söyleyen çocukla şarkının kimyası inanılmazdı. çocuk şirin, şarkı şirin. herifin sesi güzeldi, bi de şakır şakır kemanı çaldı.. daha ne olsun?

Moldova nın ve Romanyanın şarkılarını da begendim ben, ama tanıdık geldi ezgileri.

İzlanda nasıl ikinci oldu anlamadım!! ne şarkısı güzeldi ne de sahne şovu.

Azerbeycan ın şarkısı da çok tanıdık geldi, sanki bi yerden arak gibi :)

Ermenistandan bize dört puan gelmesine sevindim, yunanistan da verdi galiba 2-3 puan, biz onlara hiç vermedik :D şaşırdım!

izlemesi zevkli ve eğlenceli oluyor yahu.. seneye bence türkiyeden Yıldız tilbe katılsın, o trademark dansını yapsın, alırız birinciliği, dünya yıldız'ımızınki gibi ses ve dans gördü mü üleeen?

You Might Also Like

2 yorum

  1. "ben kırmızılı
    anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
    artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
    bilgilerinize..."

    YanıtlaSil
  2. Yıldız Tilbe katılırsa, Avrupa Topluluğuna giriş şansımız orada biter.:D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim