alışveriş mi, savaş mı

  • Mayıs 21, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

az evvel tansaşta, reyondan meze alırken gelen bay ve bayan öküz, benim alışveriş içinde oldugum görevliye, beni tırıs geçerek " bize şundan yarım kilo" deyiverdi.
Adama dönüp pardon farkındamısınız, ben alışveriş halindeyim şu an dedim.
Ben de uçak bekliyorum dedi herif. karısı da "meze reyonundayız allah allaaaaaah" dedi.
Sonra adama dönüp bana saygısızlık ettiginin farkında olup olmadıgını sordum. farkında degildi, özür dilerim dedi dalga geçerek. sonra alışverişimi yapıp kasaya yöneldim. Arabayı kasadaki bir önceki vatandasın arkasına koydum, ve kasanın ötesinde olan dergiler reyonundan gidip uykusuz kapıp geldim. bu 3 saniyemi aldı. ve başka şansım yoktu çünkü yersizlikten dergileri çıkışın oraya koymuşlar arabayla gidilmiyor. anlayacagınız 3 saniyemi alan ve arkamı dönüp geri dönmemle sonuçlanan buişin sonunda arabamın önüne nasıl becerd,iyse bir başkasının geçtigini gördüm. pardon dedim gene, sırada ben varım. neyse ki bu ötekisi gibi edepsiz çıkmadı, sadece terso terso bakarak düzgün sırasına geçti.
valla artık alışveriş yapmaktan nefret ediyorum. insanların hiçkimseye saygısı yok. hele kipadır carrefour dur veya işte o büyük hipermarketlerdir.. hiçbirinde rahat edemiyorum. alışveriş degil de savaş sanki. herkes bir hızlı bir huzursuz, bir saygısız.
insanların suratına elimdeki torbaları indirip kendinize gelin diyesim geliyor..

Geçen gün kardeşimle elbise bakmaya gittik. aman yarabbi o indirimli magazaların içindeki kadın cazgırlıgı nasıl bişey ya. elimden çekip alıyolar o derece. Sonra kabin kavgası. Delirmemek işten degil.. sonra diyolar ki kadın kadının kurdudur. kardeşim nasıl olmayayım, karşısındaki insana sıfır saygısı olan insanlardan bahsediyoruz, nasıl nefret etmeyeyim, o angutça, bomboş, sadece hangisini alsam diye bakan ve o esnada kimin ayagını ezdigini, kime omuz attıgını, kime engel oldugunu farketmeden harmonik hareket eden paparak kızlardan/kadınlardan?
erkekler de beter tabi ama onlar elektronik magazalarında sürdürüyorlar öküzlük kariyerlerini, veya tansaş ta meze reyonunda.

You Might Also Like

2 yorum

  1. uzun süredir dışarı çıkmadığımdan mıdır, artık yaşlandığımdan mıdır tam emin olamadım. geçen haftasonu kısa bir turdan sonra en son hatırladığım kimseyi öldürmediğim için kardeşimin beni tebrik etmesi oldu.insanlar mı tahammülsüz ben mi çözemedim.

    YanıtlaSil
  2. İnsanlar arasına karışmaktan ben de bu yüzden hiç hoşlanmaz oldum. Ben de tek tek bana saygı göstermeyen herkesle uğraşıyorum, belki bir gün insan olurlar, bir farkındalık yaratabilirim diye. Buna komşularım dahil. Ama o kadınların alışveriş ettikleri yerler yok mu.. Yemin ederim bazen çok beğendiğim şeyleri satıldığı dükkan çok küçük ve o an kalabalık olduğu için almıyorum. O saygısızlıkta, o acelede, o kadına hiç yakışmayan hallerde olan mağazalarda hiç duramıyorum.. Hele artık yaz, giyim için alışveriş yapmak, ter kokuları solumak demek olabilir mi?? Bu yüzden alışverişlerim hep acele, şöyle keyfimce gezip mağazayı bakamam bile, ihtiyacımı %80 karşılayacak temel şeyleri alıyorum ve hemen kaçıyorum!!!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim